Zmiana Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur

 GGP.6720.10.2022                                                                                                                                 22.08.2022 r.

OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Nur

o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur

 

Na podstawie art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) i w związku z art. 54 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029) oraz uchwały Nr V/34/19 Rady Gminy Nur
z dnia 25 marca 2019 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Dokumenty zostaną udostępnione do publicznego wglądu w dniach od 31.08.2022 roku do 21.09.2022 roku w siedzibie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nur. Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy: osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Nur w godzinach 7.30.-15.30, telefonicznie pod nr 86 2779905 oraz przez adres e mail: ugnur@gminanur.pl lub za pomocą platformy epuap na adres/ f7558jnfbk/.

Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie studium i prognozie oddziaływania na środowisko odbędzie się w dniu 05.09.2022 roku o godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur (sala nr 21).

Zgodnie z art. 11 pkt. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2022 r. poz. 503) oraz art. 54 ust 3 i art. 55 ust 1 ustawy z dnia 3 października 2008 rokuo udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029), osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do projektu studium. Uwagi do projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz do prognozy oddziaływania na środowisko należy składać na piśmie w formie papierowej do Wójta Gminy Nur na adres ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur lub elektronicznej za pomocą platformy epuapna adres / f7558jnfbk/ lub adres e-mail: ugnur@gminanur.pl , z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu oraz oznaczenia nieruchomości której dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do 12.10.2022 roku.

Przedłożone uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Wójta Gminy Nur. Uwagi złożone po upływie ww. terminu pozostają bez rozpatrzenia.

Zgodnie z art. 1 ust. 2 pkt 11 oraz art. 7 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym Rozstrzygnięcie uwag i wniosków przez Wójta Gminy Nur, z zachowaniem przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO), zostanie zamieszczone na stronie internetowej.

 

                                                                                                                     WÓJT GMINY NUR

                                                                                                                        Rafał Kruszewski

{file55982}

  Załącznik Nr 2

{file55983}

{file55984}

{file55985}

{file55986}

{file55728}

  Uchwała Nr XXXII/219/22 Rady Gminy Nur z dnia 04 listopada 2022 r. w sprawie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur

 

**********************************************************************************************************************

Nur, dnia 04 maja  2020 r. 

GGP.6720.1.2020

  O B W I E S Z C Z E N I E

o przystąpieniu do sporządzenia zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego gminy Nury oraz prognozy oddziaływania na środowisko do w/w zmiany Studium.

   Na podstawie art. 11 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2020 r. poz. 293) oraz na podstawie art.39 ust. 1 pkt. 1 w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Nur uchwały Nr V/34/19 z dnia 25 marca 2019 w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nur oraz o przystąpieniu do opracowania prognozy oddziaływania na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany studium oraz prognozy w terminie do dnia 30 czerwca 2020 r.

Wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich podpisem elektronicznym na adres e-mail: ugnur@gminanur.pl
Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Nur. Wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.

Obwieszczenie podano do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur, tablicach ogłoszeń sołectw, umieszczenie na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Nur i stronie internetowej www.gminanur.pl.

 

Wójt Gminy Nur

Rafał Kruszewski

 

KLAUZULA INFORMACYJNA (dane obowiązkowe: imię nazwisko, nazwa, adres):

 

 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nur z siedzibą w Nurze przy ul. Drohiczyńskiej 2, e-mail: ugnur@gminanur.pl.

2. Wójt Gminy Nur wyznaczył Pana Marcina Kamińskiego na inspektora ochrony danych, e-mail: iod@gminanur.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu opracowania projektu zmiany studium na podstawie art. 11 oraz zgodnie z art. 11a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na podstawie realizacji zadań publicznych przez administratora oraz archiwizacji dokumentacji
w oparciu o ustawę o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z art. 6 ust 1. lit e) rozporządzenia PEiR.

4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą zewnętrzni wykonawcy projektów dokumentów planistycznych realizujących zadania publiczne na podstawie zawartej umowy cywilnoprawnej oraz operator pocztowy lub osoba upoważniona do odbioru dokumentów.

5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z przepisów prawa dot. archiwizacji.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.

7. Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczące narusza przepisy ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zgodnie z art. 77.

8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W razie nie podania danych osobowych udzielenie odpowiedzi na złożony wniosek może być niemożliwe.

9. Podane przez Pana/Panią dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 w/w rozporządzenia.

 

 KLAUZULA INFORMACYJNA (dane dodatkowe: telefon, e-mail):  

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:

1. Podając dane dodatkowe wyraża Pani/Pan zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb niezbędnych
do przeprowadzenia postępowania administracyjnego (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).

2. Pani/Pana dane dodatkowe przetwarzane będą tylko w celu usprawnienia kontaktu organu rozpatrującego wniosek z wnioskodawcą.

3. Posiada Pani/Pan prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

   Formularz konsultacyjny

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2020 15:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 740
09 listopada 2022 10:34 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.
14 września 2022 15:27 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.
14 września 2022 13:22 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.