Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur.

 

Wójt Gminy Nur

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur

 

  1. Wymagania niezbędne:

1)        spełnienie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk urzędniczych określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) określonych art.6 ust. l – 3,

2)        wykształcenie wyższe,

3)        prawo jazdy kat. B.

  1. Wymagania dodatkowe:

1)  znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa  pozwalająca na wykonywanie zadań na powierzonym stanowisku, w szczególności: przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego i organów gminy, instrukcji kancelaryjnej, przepisów z zakresu  finansów publicznych,  ustawy o rachunkowości i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o pracownikach samorządowych i rozporządzenia w sprawie wynagrodzeń pracowników samorządowych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych,

2) znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku na terenie gminy,  przepisów ustawy o dostarczaniu wody i odprowadzaniu ścieków, kodeksu postepowania administracyjnego, sprawozdawczości z GUS, znajomość zagadnień dotyczących dostępu do informacji publicznej,

3) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Office oraz programów księgowych,

4)   umiejętność elektronicznego przesyłania danych, korzystania z poczty elektronicznej oraz obsługi urządzeń biurowych,

5)   umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole,

6)   sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, samodzielność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, odporność na stres, umiejętność korzystania z przepisów prawa.

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)      prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przyłącza wodociągowe,

2)      prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem wody i funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody i sieci wodociągowej na terenie gminy Nur,

3)      w zakresie oświaty realizacja zadań wynikających z ustawy o systemie oświaty i Karty Nauczyciela,

4)      przygotowywanie korespondencji we wszystkich sprawach wynikających z realizowanych zadań,

5)      przestrzeganie Konstytucji RP, ustaw, przepisów wykonawczych, zasad instrukcji kancelaryjnej, instrukcji obiegu dokumentów i innych przepisów wewnętrznych,

6)      wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego w ramach zajmowanego stanowiska pracy,

7)      prowadzenie rachunkowości w Szkole Podstawowej w Nurze i GOPS w Nurze zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:

a)      opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych dotyczących rachunkowości oraz przedłożenia do zatwierdzenia kierownikom jednostek;

b)      ewidencjonowanie danych o wynagrodzeniach;

c)      prowadzenia obsługi finansowo-księgowej funduszu socjalnego;

d)     wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zleconych przez kierowników jednostek obsługiwanych;

e)      rozliczania inwentaryzacji składników majątkowych jednostek;

f)    sporządzania sprawozdań finansowych i budżetowych oraz przedkładania ich odpowiednim organom;

g)   gromadzenia i przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej;

h)   współpraca z kierownikami jednostek obsługiwanych w zakresie sporządzania sprawozdań rzeczowo-finansowych i statystycznych.

8)      prowadzenie spraw związanych z naliczaniem należności za dostarczoną wodę, w tym:

a)      bieżące księgowanie wpływów za wodę,

b)      kontrola terminowości dokonywania wpłat przez zobowiązanych,

c)      sporządzanie zestawień i bilansów dochodów z tytułu sprzedaży wody,

d)     prowadzenie egzekucji opłat wymaganych ze sprzedaży wody,

9)      prowadzenie spraw związanych z odprowadzaniem ścieków,

10)  prowadzenie archiwum zakładowego.

4. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys – curriculum vitae;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego;

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

5.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku

1) praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na I piętrze budynku Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, w godzinach od 7:30 do 15:30,

2) budynek nie posiada windy i sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,

3) pracownik korzysta w pracy z zestawu komputerowego z monitorem ciekłokrystalicznym co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy,

4) bezpośredni kontakt z interesantami,

5) wyjazdy służbowe związane z czynnościami i wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy.

6. Inne informacje:

1)      kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania zostaną poinformowani telefonicznie,

2)      informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej  oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Nur,

3)      kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności, opatrzonej datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem,

4)      Wójt Gminy Nur zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania konkursowego bez wyboru któregokolwiek z kandydatów na w/w stanowisko,

5)      kandydaci, którzy nie przejdą pozytywnie procesu rekrutacji proszeni są o osobiste odbieranie złożonych dokumentów aplikacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Nur – dokumenty nie będą odsyłane pocztą i po upływie 6 miesięcy zostaną zniszczone.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6 %.

  1. Planowane zatrudnienie od 01 kwietnia 2022 roku.
  2. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Dokumenty można składać:
1)osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, pokój nr 17;

2)   przesyłając na adres Urzędu Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur.

 Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur" w terminie do dnia 15 marca 2022 roku do godz. 14.00.

 

Nur, dnia 28 lutego 2022 r. 

  Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur.

  Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  Oświadczenie o niekaralności i kwestionariusz osobowy

  Lista kandydatów spełniających wymagania formalne na stanowisku pracy inspektora ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur

  Informacja o wynikach przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze inspektora do spraw księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Nur

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 lutego 2022 13:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 1274
17 marca 2022 14:04 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.
17 marca 2022 14:02 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.
16 marca 2022 11:27 (Andrzej Warchala) - Zmiana treści zakładki.