Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur
Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
Wójt Gminy Nur
Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko Sekretarza Gminy Nur.
1. Wymagania niezbędne:
1) spełnienie wymogów wynikających z ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych;
2) wykształcenie wyższe;
3) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
4) bardzo dobra znajomość regulacji dotyczących organizacji samorządu terytorialnego oraz finansów publicznych;
5) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane posiadanie dodatkowego wykształcenia o profilu prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;
2) potwierdzone umiejętności interpersonalne, umiejętności w zakresie organizacji pracy w urzędzie i zarządzania zasobami ludzkimi;
3) samodzielność w podejmowaniu działań i odporność na stres;
4) zaangażowanie, kreatywność i punktualność;
5) pełna dyspozycyjność;
6) prawo jazdy kat. B, możliwość użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku sekretarza:
1) ustalanie zasad organizacji pracy urzędu gminy oraz realizacji polityki personalnej, koordynowanie działań podejmowanych w urzędzie na poszczególnych stanowiskach;
2) prowadzenie bieżących spraw gminy w ramach posiadanych upoważnień, w tym podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników urzędu;
3) podejmowanie działań organizacyjno-technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu gminy, w tym: w zakresie prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw, nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych;
4) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu gminy i jego aktualizacja oraz przygotowywanie projektów statutu gminy i jednostek pomocniczych gminy oraz ich aktualizacja;
5) przygotowywanie oraz nadzór nad sporządzaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń Wójta;
6) udział w sesjach Rady Gminy i w posiedzeniach komisji rady;
7) nadzór nad wydawanymi decyzjami administracyjnymi.
4. Warunki pracy:
1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;
2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy.
3) planowane zatrudnienie od 1 stycznia 2023 r.
5. Wymagane dokumenty i ich składanie:
1) list motywacyjny;
2) życiorys – curriculum vitae;
3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego;
6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;
8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;
9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nur w rozumieniu przepisów ustawy z 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) w listopadzie 2018 r. wyniósł mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty można składać w terminie do 19 grudnia 2022 r., do godz. 15.00, osobiście w Urzędzie Gminy Nur lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, z dopiskiem „Konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur”.
8. Postanowienia końcowe:
1) przesłane oferty zawierające braki w dokumentacji albo oferty, które wpłyną po wskazanym w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy;
2) kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
3) lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne, oraz informacja o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP Gminy Nur, a także na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy;
4) dodatkowych informacji o naborze udziela Urząd Gminy Nur, tel. 862779900.
Wójt Gminy Nur
Rafał Kruszewski
Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nur (wg artykułu 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
Informacja o wynikach przeprowadzonego naboru w Urzędzie Gminy Nur na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur