Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur

 

Ogłoszenie o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur

Na podstawie art. 11 i 13 ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)

Wójt Gminy Nur

Ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na stanowisko Sekretarza Gminy Nur.

1. Wymagania niezbędne:

1) spełnienie wymogów wynikających z ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych;

2) wykształcenie wyższe;

3) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 cytowanej ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;

4) bardzo dobra znajomość regulacji dotyczących organizacji samorządu terytorialnego oraz finansów publicznych;

5) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane posiadanie dodatkowego wykształcenia o profilu prawniczym, administracyjnym, ekonomicznym lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi;

2) potwierdzone umiejętności interpersonalne, umiejętności w zakresie organizacji pracy w urzędzie i zarządzania zasobami ludzkimi;

3) samodzielność w podejmowaniu działań i odporność na stres;

4) zaangażowanie, kreatywność i punktualność;

5) pełna dyspozycyjność;

6) prawo jazdy kat. B, możliwość użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku sekretarza:

1) ustalanie zasad organizacji pracy urzędu gminy oraz realizacji polityki personalnej, koordynowanie działań podejmowanych w urzędzie na poszczególnych stanowiskach;

2) prowadzenie bieżących spraw gminy w ramach posiadanych upoważnień, w tym podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników urzędu;

3) podejmowanie działań organizacyjno-technicznych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urzędu gminy, w tym: w zakresie prawidłowego wykonywania czynności kancelaryjnych, obiegu informacji i dokumentów oraz terminowego załatwiania spraw, nadzorowanie czasu pracy pracowników samorządowych;

4) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu gminy i jego aktualizacja oraz przygotowywanie projektów statutu gminy i jednostek pomocniczych gminy oraz ich aktualizacja;

5) przygotowywanie oraz nadzór nad sporządzaniem projektów uchwał Rady Gminy oraz nadzór nad przygotowaniem projektów zarządzeń Wójta;

6) udział w sesjach Rady Gminy i w posiedzeniach komisji rady;

7) nadzór nad wydawanymi decyzjami administracyjnymi.

4. Warunki pracy:

1) pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy;

2) kolejna umowa o pracę będzie zawarta na czas nieokreślony pod warunkiem spełnienia oczekiwań pracodawcy.

3) planowane zatrudnienie od 1 stycznia 2023 r.

5. Wymagane dokumenty i ich składanie:

1) list motywacyjny;

2) życiorys – curriculum vitae;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie form doskonalenia zawodowego;

6) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;

7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;

8) zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

9) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Nur w rozumieniu przepisów ustawy z 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 573) w listopadzie 2018 r. wyniósł mniej niż 6%.

7. Wymagane dokumenty można składać w terminie do 19 grudnia 2022 r., do godz. 15.00, osobiście w Urzędzie Gminy Nur lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, z  dopiskiem „Konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur”.

8. Postanowienia końcowe:

1) przesłane  oferty  zawierające  braki  w  dokumentacji  albo  oferty,  które  wpłyną  po wskazanym w ogłoszeniu terminie, nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone nadawcy;

2) kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;

3) lista kandydatów, którzy spełnili wymogi formalne, oraz informacja o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej BIP Gminy Nur, a także na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy;

4) dodatkowych informacji o naborze udziela Urząd Gminy Nur, tel. 862779900.

 

Wójt Gminy Nur

Rafał Kruszewski

  Oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w związku z naborem na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Nur (wg artykułu 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).

  Załączniki do naboru

  Informacja o wynikach przeprowadzonego naboru w Urzędzie Gminy Nur na kierownicze stanowisko urzędnicze Sekretarza w Urzędzie Gminy Nur

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 grudnia 2022 14:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Rafał Kruszewski
Ilość wyświetleń: 1595
21 grudnia 2022 07:48 (Rafał Kruszewski) - Zmiana treści zakładki.
21 grudnia 2022 07:42 (Rafał Kruszewski) - Zmiana treści zakładki.
21 grudnia 2022 07:42 (Rafał Kruszewski) - Zmiana treści zakładki.