wymeldowanie z pobytu stałego

Kod RWA

USC.5342

Wymagane dokumenty

  1. Wypełniony formularz „zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego”
  2. Do wglądu:
    -  dowód osobisty lub paszport osoby wymeldowującej się,
    -  pełnomocnictwo oraz dowód osobisty pełnomocnika, jeżeli reprezentuje on osobę, która chce  dokonać wymeldowania.

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Nur,Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, e-mail: usc.nur@gminanur.pl, tel. 862779912, (parter) pok. 1 i 2.

Opłaty

Nie podlega opłacei skarbowej.

Termin i sposób załatwienia

Bez zbędnej zwłoki.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24.09.2010 roku o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 t. j.),

Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 t. j z późn. zm.),

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2011 r. Nr 220, poz. 1306 z późn. zm.),

Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 16 lutego 2012 r. w sprawie trybu rejestracji danych w rejestrze PESEL oraz rejestrach mieszkańców   i rejestrach zamieszkania cudzoziemców ( Dz. U. z 2012 r. poz. 347 z późn. zm.)

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Inne informacje

Urząd Gminy Nur,Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, e-mail: usc.nur@gminanur.pl, tel. 862779912, (parter) pok. 1 i 2.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2015 20:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 825
02 marca 2021 07:59 (Klaudia Korycka) - Aktualizacja danych sprawy.
20 grudnia 2015 20:03 (Andrzej Warchala ) - Utworzenie sprawy.