Wymeldowanie w drodze decyzji adminstracyjnej

Kod RWA

USC.5343

Wymagane dokumenty

Postępowanie o wymeldowanie jest wszczynane na wniosek strony (niezbędne jest wykazanie się tytułem prawnym do lokalu. Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilnoprawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) lub z urzędu

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, (parter) pok. 1 i 2.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 10 zł, wnosi się na rachunek bankowy:BS Ciechanowiec Oddział Nur 64 8749 0006 2600 0013 2000 0010.

Termin i sposób załatwienia

Decyzja administracyjna

  1. Dla sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego – 1 miesiąc,
  2. Dla sprawy szczególnie skomplikowanej – 2 miesiące.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24.09.2010 roku o ewidencji ludności ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 t. j.),

Kodeks Postępowania Administracyjnego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 256 t. j. z poźn. zm.),

Ustawa  z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego za pośrednictwem Wójta Gminy Nur, szczegółowe pouczenie o terminie i trybie złożenia odwołania zawiera każda wydana decyzja.

Inne informacje

Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, e-mail: usc.nur@gminanur.pl, tel. 862779912, (parter) pok. 1 i 2.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2015 20:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 839
02 marca 2021 07:50 (Klaudia Korycka) - Aktualizacja danych sprawy.
20 grudnia 2015 20:19 (Andrzej Warchala ) - Utworzenie sprawy.