Wydawanie zaświadczeń dotyczących zameldowania lub wymeldowania z akt ewidencji ludności

Kod RWA

USC.5345

Wymagane dokumenty

  1. Wypełnione podanie o wydanie zaświadczenia (gotowy druk – dostępny na miejscu) ,
  2. Dowód osobisty (do wglądu).

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, (parter) pok. 1 i 2.

Opłaty

Opłata skarbowa w wysokości 17 zł na rachunek bankowy: BS Ciechanowiec Oddział Nur 64 8749 0006 2600 0013 2000 0010.

Termin i sposób załatwienia

Bez zbędnej zwłoki.

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 24.09.2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 j. t.),
  2. Ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 26 czerwca 2014 roku (Dz. U . z 2019 r. poz. 1181),
  3. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U z 2020 r. poz. 256 j. t. z późn. zm.),
  4. Ustawa  z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 z późn. zm.).

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.

Inne informacje

Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, e-mail: usc.nur@gminanur.pl, tel. 862779912, (parter) pok. 1 i 2.

Wnioskodawca zgłasza się osobiście w sprawie wydania zaświadczenia,

Druki podania dostępne na miejscu.

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 grudnia 2015 20:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 887
02 marca 2021 07:47 (Klaudia Korycka) - Aktualizacja danych sprawy.
05 lutego 2018 16:21 (Andrzej Warchala ) - Aktualizacja danych sprawy.
20 grudnia 2015 20:26 (Andrzej Warchala ) - Utworzenie sprawy.