USC.5344
Wymagane dokumenty – wniosek składany w formie papierowej
Wymagane dokumenty – wniosek składany w formie elektronicznej
Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, parter pok. nr 1 i nr 2.
Wniosek o wydanie dowodu osobistego składa się w organie dowolnej gminy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Nie podlega opłacie skarbowej.
Do 30 dni.
Dowód osobisty odbiera się osobiście w siedzibie organu gminy, w którym został złożony wniosek
Odwołanie od decyzji o odmowie wydania dowodu lub o stwierdzeniu nieważności dowodu osobistego wnosi się do Wojewody Mazowieckiego, za pośrednictwem Wojta Gminy Nur w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie
Urząd Gminy Nur, Urząd Stanu Cywilnego, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, parter pok. nr 1 i nr 2. e-mail: usc.nur@gminanur.pl, tel. 862779912.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur