Nur, 3 marca 2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nur
Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953
tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl
IZD.271.2.2.2022
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji:
„Przebudowa drogi gminnej nr 260513W w miejscowości Zuzela”
1. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów
Zbigniew Radziszewski
Ul. Parkowa 2A, 18-230 Ciechanowiec
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i jego oferta nie podlegała odrzuceniu.
2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
3. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
1 |
Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów Zbigniew Radziszewski |
Ul. Parkowa 2A 18-230 Ciechanowiec |
4 920,00 zł |
2 |
Biuro Projektowe |
Ul. Brunona Kicińskiego 17 06-400 Ciechanów |
27 250,00 zł |
3 |
ProMak Inżynieria Komunikacyjna |
Ul. Przemysłowa 15 08-300 Sokołów Podlaski |
12 300,00 zł |
4 |
BIKSBIT Sp. z o.o. |
Aleja Jana Pawła II 27 00-867 Warszawa |
7 380,00 zł |
____________________________________________________________________________________________________________________
Nur, 28 lutego 2022 r.
IZD.271.2.2.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji:
„Przebudowa drogi gminnej nr 260513W w miejscowości Zuzela”
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, a w szczególności:
1) nadzór inwestorski nad wykonaniem zadania określonego w powyższym pkt. 1 zgodnie z dokumentacją projektową;
2) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze zgłoszeniem robót budowlanych, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową został wykonany,
4) nadzór nad jakością wykonanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie do 2 dnia roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
6) sprawdzanie obmiaru w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
7) sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
8) sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy,
9) uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
10) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,
11) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
12) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,
13) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych w nim rozwiązań wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową bądź przepisami prawa,
14) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
15) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,
16) przyjęcie od wykonawcy robót skompletowanej całości dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności,
17) uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
5. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia odbioru robót od Wykonawcy inwestycji. Planowany termin zakończenia robót budowlanych – do 02.11.2022 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
IV. Warunki płatności:
Wynagrodzenie Inspektora Nadzoru, zaoferowane w formularzu ofertowym, winno obejmować wszystkie czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie Inspektora Nadzoru jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 03-03-2022 roku do godz. 1000:
- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 2779901
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
VI. Sposób przygotowania oferty:
3. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – przebudowa drogi w Zuzeli”.
VII. Kryteria oceny oferty:
Cena brutto – 100%
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VIII. Inne informacje:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
IX. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – wykaz osób
Załącznik Nr 3 – Klauzula RODO
Załącznik Nr 4 – Projekt umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur