Nur, 30 marca 2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nur
Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953
tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl
IZD.271.2.4.2022
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej”
1. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Inż. Tadeusz Wyszkowski
Ul. Reja 18
16-001 Kleosin
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i jego oferta nie podlegała odrzuceniu.
2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
3. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
_______________________________________________________________________________________________________________
Nur, 29 marca 2022 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nur
Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953
tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl
IZD.271.2.4.2022
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej”
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Adres Wykonawcy |
Cena brutto |
1 |
HANISAN Janina Nowakowska |
Ul. Urszuli 37 02-419 Warszawa |
64 944,00 zł |
2 |
Usługi Projektowo-Inwestycyjne mgr inż. Krzysztof Szeliga |
Ul. Kazańska 12/27 18-400 Łomża |
31 200,00 zł |
3 |
FIRMA „R-M Projekt” Radosław Mieczkowski |
Ul. 1 Maja 2B/11 18-200 Wysokie Mazowieckie |
37 900,00 zł |
4 |
Inż. Tadeusz Wyszkowski |
Ul. Reja 18 16-001 Kleosin |
31 000,00 zł |
5 |
WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o. |
Ul. Prosta 7 07-410 Ostrołęka |
132 840,00 zł |
____________________________________________________________________________________________________________________
Nur, 24 marca 2022 r.
IZD.271.2.4.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej”
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Gmina Nur zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizowanym przez Zamawiającego w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadaniem pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej.
2. Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dokumentacja z postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dostępna jest na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_nur
Bezpośredni link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/582580
Wykonawca robót budowlanych wybrany w w/w postępowaniu zobowiązany będzie do opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nur gm. Nur oraz budowie sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Nur i pomiędzy miejscowościami Nur i Żebry-Kolonia.
3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
4. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru:
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, a w szczególności:
1) uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego i wykonawczego, wraz z jego sprawdzeniem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji,
2) weryfikacja dokumentacji projektowej tj. projektów budowlanych, wykonawczych zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
3) weryfikacja kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych.
4) analiza merytoryczna dokumentacji projektowej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,
5) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz udział w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego,
6) nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych
i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,
7) dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową został wykonany,
8) nadzór nad jakością wykonanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
9) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
10) sprawdzanie obmiaru w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
11) sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,
12) sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy,
13) uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
14) wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,
15) żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
16) wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej lub realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,
17) uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych
w nim rozwiązań, wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową bądź przepisami prawa,
18) wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
19) uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,
20) przyjęcie od wykonawcy robót skompletowanej całości dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności,
21) uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.
5. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia odbioru robót od Wykonawcy inwestycji.
Planowany okres realizacji inwestycji – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych – do 15.04.2022 r.
6. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać, że:
a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – prawidłowo zrealizował:
- co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości robót co najmniej 1.000.000 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie,
b) Dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor nadzoru koordynujący,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor nadzoru robót elektrycznych,
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor robót budowlanych.
Dopuszcza się, aby jedna osoba obejmowała więcej niż jedno stanowisko wymienione powyżej pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.
IV. Warunki płatności:
Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w formularzu ofertowym, winno obejmować wszystkie czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi nastąpi na podstawie dwóch faktur:
− faktury częściowej w wysokości do 50% wynagrodzenia, wystawionej do 30 listopada 2022 r., płatnej w terminie 30 dni od dnia złożenia;
− faktury końcowej w wysokości pozostałej części wynagrodzenia, wystawionej po wykonaniu przedmiotu umowy i płatnej w terminie 30 dni od złożenia.
V. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28-03-2022 roku do godz. 1200:
- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 2779901
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, sekretariat.
VI. Sposób przygotowania oferty:
3. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – rozbudowa SUW w Nurze i budowa sieci wodociągowej”.
VII. Kryteria oceny oferty:
Cena brutto – 100%
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VIII. Inne informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
IX. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – wykaz usług
Załącznik Nr 3 – wykaz osób
Załącznik Nr 4 – Klauzula RODO
Załącznik Nr 5 – Projekt umowy
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur