Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.271.2.4.2022 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową SUW w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej

                                                                                                                                               Nur, 30 marca 2022 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953

tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl

 

IZD.271.2.4.2022

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej” 

 

1. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

Inż. Tadeusz Wyszkowski

Ul. Reja 18

16-001 Kleosin

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i jego oferta nie podlegała odrzuceniu.

2. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

3. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

_______________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                                                                                                   Nur, 29 marca 2022 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953

tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl

 

IZD.271.2.4.2022

 

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej” 

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto

1

HANISAN

Janina Nowakowska

Ul. Urszuli 37

02-419 Warszawa

64 944,00 zł

2

Usługi Projektowo-Inwestycyjne

mgr inż. Krzysztof Szeliga

Ul. Kazańska 12/27

18-400 Łomża

31 200,00 zł

3

FIRMA „R-M Projekt”

Radosław Mieczkowski

Ul. 1 Maja 2B/11

18-200 Wysokie Mazowieckie

37 900,00 zł

4

Inż. Tadeusz Wyszkowski

Ul. Reja 18

16-001 Kleosin

31 000,00 zł

5

WDI Obsługa Inwestycji

Sp. z o.o.

Ul. Prosta 7

07-410 Ostrołęka

132 840,00 zł

 

____________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                                                           Nur, 24 marca 2022 r.

IZD.271.2.4.2022

 ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania:
„Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej” 

 

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:               http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:             inwestycje@gminanur.pl

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

1. Gmina Nur zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizowanym przez Zamawiającego w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadaniem pn. Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w Nurze wraz z budową sieci wodociągowej rozdzielczej.

2. Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz dokumentacja z postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dostępna jest na stronie:  https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_nur

Bezpośredni link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/582580   

Wykonawca robót budowlanych wybrany w w/w postępowaniu zobowiązany będzie do opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, decyzji, pozwoleń wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na rozbudowie istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Nur gm. Nur oraz budowie sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Nur i pomiędzy miejscowościami Nur i Żebry-Kolonia.

3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

4. Zakres działań i czynności inspektora nadzoru:

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, a w szczególności:

        1)   uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego i wykonawczego, wraz z jego sprawdzeniem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji,

        2)   weryfikacja dokumentacji projektowej tj. projektów budowlanych, wykonawczych zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

        3)   weryfikacja kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych.

        4)   analiza merytoryczna dokumentacji projektowej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych materiałów i rozwiązań technicznych,

        5)   przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz udział w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego,

        6)   nadzór nad zgodnością wykonawstwa robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych
i materiałowych, jakości, trwałości i estetyki wykonania,

        7)   dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową został wykonany,

        8)   nadzór nad jakością wykonanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

        9)   sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie do 2 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

      10)  sprawdzanie obmiaru w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

      11)  sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

      12)  sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy,

      13)  uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,

      14)  wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,

      15)  żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

      16)  wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej lub realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,

      17)  uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych
w nim rozwiązań, wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową bądź przepisami prawa,

      18)  wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,

      19)  uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,

      20)  przyjęcie od wykonawcy robót skompletowanej całości dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności,

      21)  uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.

5. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia odbioru robót od Wykonawcy inwestycji.

Planowany okres realizacji inwestycji – 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych. Przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych – do 15.04.2022 r.

6. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia otwarcia ofert.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać, że:

a)    W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – prawidłowo zrealizował:

-    co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości robót co najmniej 1.000.000 zł, wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługi te zostały wykonane należycie,

b)   Dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj.

-    osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor nadzoru koordynujący,

-    osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor nadzoru robót elektrycznych,

-    osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – inspektor robót budowlanych.

Dopuszcza się, aby jedna osoba obejmowała więcej niż jedno stanowisko wymienione powyżej pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień.

IV. Warunki płatności:

Wynagrodzenie Wykonawcy, zaoferowane w formularzu ofertowym, winno obejmować wszystkie czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi nastąpi na podstawie dwóch faktur:

−     faktury częściowej  w wysokości do 50% wynagrodzenia, wystawionej do 30 listopada 2022 r., płatnej w terminie 30 dni od dnia złożenia;

−     faktury końcowej w wysokości pozostałej części wynagrodzenia, wystawionej po wykonaniu przedmiotu umowy  i płatnej w terminie 30 dni od złożenia.

V. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28-03-2022 roku do godz. 1200:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl  

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, sekretariat.

VI. Sposób przygotowania oferty:

  1. Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
  2. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
  • Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat w zakresie pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego – przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  • Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

3.  W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – rozbudowa SUW w Nurze i budowa sieci wodociągowej”.

VII. Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

VIII.  Inne informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d) unieważnienia postępowania, jeśli:

-   cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

 

IX. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2    – wykaz usług

Załącznik Nr 3   – wykaz osób

Załącznik Nr 4   – Klauzula RODO               

Załącznik Nr 5   – Projekt umowy                               

                          

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Leszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2022 11:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 194
30 marca 2022 14:36 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [wybor_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 marca 2022 14:36 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
29 marca 2022 09:27 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_tresci_zlozonych_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)