Zamówienia publiczne do 130.000 zł

OKP.271.3.2022 Dostawa serwera z UPS w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”


                                                                                                                                    Nur, 04.04.2022 r.


OKP.271.3.2022



INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Dostawa serwera z UPS w ramach projektu  „Cyfrowa Gmina”



  
 Zamawiający informuje, że unieważnia w/w postępowanie o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, prowadzone w trybie otwartego zapytania ofertowego.
Zamawiający unieważnia niniejsze postepowanie, ponieważ oferty nie spełniają minimalnych wymagań technicznych sprzętu zawartych w zapytaniu ofertowym.
 

                                                                                                                                                                  

________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                                 Nur, 25 marca 2022 r.

OKP.271.3.2022.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 na:


Dostawa serwera z UPS w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 86 2779907, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:               http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:            kryzysowe@gminanur.pl

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

   1)    Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 serwera z UPS. Sprzęt musi spełniać minimalne  parametry wymienione w załączniku nr 3 minimalna specyfikacja techniczna sprzętu.

    2)    Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i spełnić wymogi norm określonych prawem oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty.

   3)    Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

   4)    Zamawiający dopuszcza zaoferowanie różnych modeli sprzętu, spełniające wymagania zgodnie ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu Cyfrowa Gmina którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

III.  Termin realizacji zamówienia: do 1 czerwca 2022 r.

IV.   Okres gwarancji: Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia pisemnej gwarancji min. 24 miesiące i nie krótszej niż gwarancja producenta.

V.    Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury VAT przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.

VI.   Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 30 marca 2022 r. do godz.12:00.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pok. 17 (Sekretariat), pocztą, pocztą elektroniczną na adres kryzysowe@gminanur.pl lub faksem pod nr 862779901.

VII.    Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na dostawę serwera z UPS”.

VIII.  Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu – certyfikaty, atesty, karty produktu, specyfikacje techniczne itp.

IX.  Kryteria oceny oferty: cena – 100%.

Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa zgodna z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

X.   Opis sposobu obliczenia ceny

1)     Cena podana w ofercie ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Kwota ta będzie stała przez cały okres realizacji umowy
i nie będzie podlegać zmianie.

2)     Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena netto, podatek VAT, cena brutto liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.   Inne informacje:

1.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)  zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)  odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)  unieważnienia postępowania, jeśli:

-    cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

-    postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.  Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3.  Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź  złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Oferenta.

4.  Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.

5.  O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ .

XII. Załączniki:

Załącznik Nr 1  -  formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2  -  projekt umowy.

Załącznik Nr 3  -  minimalna specyfikacja techniczna sprzętu

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marcin Kamiński
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 marca 2022 14:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 224
04 kwietnia 2022 15:30 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_uniewaznieniu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
04 kwietnia 2022 15:29 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
25 marca 2022 14:04 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_specyfikacja_techniczna_sprzetu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)