Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.271.2.6.2023 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad Rozbudową z przebudową drogi gminnej Godlewo-Milewek - Kamieńczyk Wielki

                                                                                       Nur, 24 lipca 2023 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953

tel. 662 520 688, e-mail: inwestycje@gminanur.pl

 

IZD.271.2.6.2023

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji:

„Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Godlewo-Milewek – Kamieńczyk Wielki”

 

1. Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

 

Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów

Zbigniew Radziszewski

Ul. Parkowa 2A, 18-230 Ciechanowiec

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu i jego oferta nie podlegała odrzuceniu.

 

2.   Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

3.   Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.

4. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

Adres Wykonawcy

Cena brutto łącznie

Cena brutto

w podziale na odcinki:

I Odcinek

II Odcinek

1

ProMak

Inżynieria Komunikacyjna

Krzysztof Makowski

Ul. Przemysłowa 15

08-300 Sokołów Podlaski

6 150,00 zł

6 150,00 zł

0 zł (gratis)

2

Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów Zbigniew Radziszewski

Ul. Parkowa 2A

18-230 Ciechanowiec

5 904,00 zł

4 920,00 zł

984,00 zł

3

Grzegorz Radziszewski

Kobusy 2A

18-230 Ciechanowiec

12 300,00 zł

11 685,00 zł

615,00 zł

4

PROBIX Sp. z o.o.

Aleja Jana Pawła II 27

00-867 Warszawa

9 500,00 zł

9 000,00 zł

500,00 zł

 

__________________________________________________________________________________________

                                                                                                                           Nur, 19 lipca 2023 r.

IZD.271.2.6.2023

 ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji:

„Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Godlewo-Milewek – Kamieńczyk Wielki”   

I.      Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:               http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:             inwestycje@gminanur.pl

II.       Opis przedmiotu zamówienia:

1.  Gmina Nur zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizowaną przez Zamawiającego inwestycją pn. Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Godlewo-Milewek – Kamieńczyk Wielki polegającą na wykonaniu rozbudowy z przebudową drogi gminnej na długości 784,00 mb z podziałem na dwa odcinki:

1)   Etap I – Rozbudowa drogi gminnej Godlewo-Milewek – Kamieńczyk Wielki w lok. 0+000 – 0+782,50 o długości 782,50 mb;

2)   Etap II – Przebudowa drogi gminnej Godlewo-Milewek – Kamieńczyk Wielki w lok. 0+782,50 – 0+784,00 o długości 1,50 mb wraz z rozjazdami (skrzyżowanie drogi gminnej z drogą powiatową).

Podział na odcinki jest konieczny ze względu na różne źródła finansowania. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty na oba odcinki. 

2.    Zadanie, o którym mowa w pkt. 1.1), dofinansowane jest z budżetu Województwa Mazowieckiego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

3.    Całość dokumentacji projektowej oraz dokumentacja z postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych dostępna jest na stronie:  https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_nur

Bezpośredni link: https://platformazakupowa.pl/transakcja/779371     

4.    Zakres działań i czynności inspektora nadzoru:

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw, a w szczególności:

1)     nadzór inwestorski nad wykonaniem zadania określonego w powyższym pkt. 1 zgodnie z dokumentacją projektową;

2)     reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z decyzją ZRiD, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

3)     dopilnowanie, aby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacją projektową został wykonany,

4)     nadzór nad jakością wykonanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,

5)     sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających w terminie do 2 dnia roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

6)     sprawdzanie obmiaru w zakresie niezbędnym do ustalenia wykonanych zakresów robót w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

7)     sprawdzanie i odbiór skończonych elementów robót w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy,

8)     sprawdzenie i odbiór robót objętych odbiorem końcowym w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy,

9)     uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,

10)  wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowody dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych,

11)  żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

12)  wskazywanie ewentualnych błędów w dokumentacji projektowej dostrzeżonych w trakcie realizacji robót, wnioskowanie do Inwestora (składanie propozycji ulepszających zaprojektowane rozwiązania) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody Projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych,

13)  uzyskiwanie od Projektanta wyjaśnień dotyczących wątpliwości związanych z projektem i zawartych
w nim rozwiązań wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową bądź przepisami prawa,

14)  wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,

15)  uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych,

16)  przyjęcie od wykonawcy robót skompletowanej całości dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności,

17)  uczestniczenie w odbiorze końcowym zadania, odbiorze pogwarancyjnym oraz przeglądach gwarancyjnych.

5.    Termin realizacji zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia odbioru robót od Wykonawcy inwestycji. Planowany termin zakończenia robót – 5 miesięcy od podpisania umowy z wykonawcą robót drogowych.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać że dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

IV. Warunki płatności:

Wynagrodzenie Inspektora Nadzoru, zaoferowane w formularzu ofertowym, winno obejmować wszystkie czynności oraz koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wynagrodzenie Inspektora Nadzoru jest wynagrodzeniem ryczałtowym.

Zapłata wynagrodzenia za wykonanie usługi nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktur przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach.

V. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 21-07-2023 roku do godz. 1500:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl  

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VI. Sposób przygotowania oferty:

1.    Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

2.    Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

·    Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

3.  W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego”.

VII. Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

VIII.  Inne informacje:

1.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)      do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)     zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)      odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)     unieważnienia postępowania, jeśli:

-  cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-  wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.    Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3.    Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

4.   O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

IX. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2    – wykaz osób

Załącznik Nr 3   – Klauzula RODO                                               

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 lipca 2023 09:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 238
24 lipca 2023 10:04 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [wybor_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
24 lipca 2023 10:03 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
19 lipca 2023 09:59 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [zal_3_klauzula_rodo.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)