Nur, 17 czerwca 2024 r.
IZD.271.2.3.2024
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze”
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 w wyznaczonym terminie nie złożono żadnych ofert.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postepowanie.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nur, dnia 07.06.2024 r.
IZD.271.2.3.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku
(Sprawa T-258/06) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
MODERNIZACJĘ HALI SPORTOWEJ
PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W NURZE
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur,
tel. 86 277 99 00, Faks: 86 277 99 01
adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze” polegająca na wykonaniu następujących czynności:
- Skucie glazury, terakoty w istniejących pomieszczeniach;
- Docieplenie posadzek płytami izolacyjnymi wraz z wylewkami, regulacja odpływów;
- Położenie siatki przeciwspękaniowej, gipsowanie , podwójne malowanie ścian;
- Ułożenie nowej glazury i terakoty.
Szczegółowy zakres realizacji zadania został ujęty w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania – przedmiar robót.
Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia,
w tym także:
1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,
2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów
do dokumentacji powykonawczej,
4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – prawidłowo zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie i/lub modernizacji budynków użyteczności publicznej (o wartości minimum 100 000,00 zł brutto) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota została wykonane należycie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
IV. Wymagania dotyczące gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min.
36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
V. Termin wykonania zamówienia: 20 sierpnia 2024 r.
VI. Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14-06-2024 roku do godz. 1200:
- pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 277 99 01
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2) Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania
3) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną.
4) W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na modernizację hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze”.
IX. Kryteria oceny oferty:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. |
Opis kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
||
Nr 1 |
|
|
|
||
Nr 2 |
|
|
6 pkt. – od 60 miesięcy i powyżej 4 pkt. – od 49 do 59 miesięcy 2 pkt. – od 37 do 48 miesięcy 0 pkt. – 36 miesięcy (gwarancja wymagana) |
||
|
|
|
Maksymalna liczba punktów – 100 pkt |
2) Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4) Cena, zarówno w kosztorysie ofertowym, jak i formularzu ofertowym, powinna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.
X. Inne informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:
1) formularz ofertowy;
2) projekt umowy z Wykonawcą;
3) przedmiar robót;
4) wykaz robót budowlanych;
5) Klauzula RODO
……………………………………………………………..
(podpis Zamawiającego)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur