Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.271.2.3.2024 - "Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze"

   

 

                                                                                                                Nur, 17 czerwca 2024 r.

IZD.271.2.3.2024

 

INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze 

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 w wyznaczonym terminie nie złożono żadnych ofert.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postepowanie.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                          Nur, dnia 07.06.2024 r.

                

IZD.271.2.3.2024    

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku
(Sprawa T-258/06) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
 

MODERNIZACJĘ HALI SPORTOWEJ

PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W NURZE

 

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur,

tel. 86 277 99 00, Faks: 86 277 99 01

adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl   

adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl

II. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze” polegająca na wykonaniu następujących czynności:

-         Skucie glazury, terakoty w istniejących pomieszczeniach;

-         Docieplenie posadzek płytami izolacyjnymi wraz  z wylewkami, regulacja odpływów;

-         Położenie siatki przeciwspękaniowej, gipsowanie , podwójne malowanie ścian;

-         Ułożenie nowej glazury i terakoty.

Szczegółowy zakres realizacji zadania został ujęty w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania – przedmiar robót.

Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia,
w tym także:

1)     roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2)     zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,

3)     przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów
do dokumentacji powykonawczej,

4)     po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

III.      Warunki udziału w postępowaniu.

1)     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – prawidłowo zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie i/lub modernizacji budynków użyteczności publicznej (o wartości minimum 100 000,00 zł brutto) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota została wykonane należycie.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

IV.   Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min.
36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

V. Termin wykonania zamówienia: 20 sierpnia 2024 r.

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.

VII.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14-06-2024 roku do godz. 1200:

-         pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@gminanur.pl 

-         faksem na nr (86) 277 99 01

-         ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

-         osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII.     Sposób przygotowania oferty:

1)     Ofertę należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

2)     Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:

a)        Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami,
 o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania

3)     Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną.

4)     W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na modernizację hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Nurze”.

IX.   Kryteria oceny oferty:

1)       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

 

L.p.

Opis kryterium

Waga kryterium

Cn/Cof.b.x 94 = ilość punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzucone

Szczegółowy opis, wzór

 

Nr 1

 

 

Cena

 

 


94 %

 

 

Nr 2

 

 

Okres gwarancji

 

 

6 %

  6 pkt. – od 60 miesięcy i powyżej

  4 pkt. – od 49 do 59 miesięcy

  2 pkt. – od 37 do 48 miesięcy

  0 pkt. – 36 miesięcy (gwarancja wymagana)

 

RAZEM:

100 %

    Maksymalna liczba punktów – 100 pkt

 

2)       Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

3)       Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

4)       Cena, zarówno w kosztorysie ofertowym, jak i formularzu ofertowym,  powinna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5)       Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.

X.         Inne informacje:

1.     Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)        do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)       zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)        odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)       unieważnienia postępowania, jeśli:

-    cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.     Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3.     Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

4.     O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

 

Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

1)       formularz ofertowy;

2)       projekt umowy z Wykonawcą;

3)       przedmiar robót;

4)       wykaz robót budowlanych;

5)       Klauzula RODO

 

 

 

 

……………………………………………………………..

    (podpis Zamawiającego)

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 06-07-2024
Dokument wytworzony przez: Wójt
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Klaudia Korycka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 czerwca 2024 08:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Klaudia Korycka
Ilość wyświetleń: 157
18 czerwca 2024 14:35 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
18 czerwca 2024 14:35 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
18 czerwca 2024 14:35 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)