Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.042.12.3.2023 Wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur w ramach realizacji projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu”, planowanego do realizacji w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2(i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027”

 

 

Nur, dnia 23.04.2025 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2,

07-322 Nur

NIP 7591624953

 

IZD.042.12.3.2023

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na

wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur w ramach realizacji projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu”, planowanego do realizacji w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza”

dla Działania 2(i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027”.

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

Lp.

Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy

Cena brutto

5.

BOUNDLESS DEVELOPMENT

UL. ŚLĄSKA 22/16,

42-217 CZĘSTOCHOWA

9 827,70 zł

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 15 000,00 zł.                     

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.

  

 

 

Nur, dnia 22.04.2025 r.

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2,

07-322 Nur

NIP 7591624953

 

IZD.042.12.3.2023

 

 

 

INFORMACJA DOTYCZĄCA OMYŁKI PISARSKIEJ

W INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 18.04.2025 R.

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

 

wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur w ramach realizacji projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu”, planowanego do realizacji w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2 (i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027”.

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt 1, w zamieszczonej informacji z otwarcia ofert Zamawiający zauważył błąd pisarski.

 

W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza poprawioną informację z otwarcia ofert:

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty: 

Lp.

Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy

Cena brutto

1.

DŹWIGNIA HANDLU SP.Z O.O.

UL. MIESZCZAŃSKA 13/27,

30-313 KRAKÓW

15 700,00 zł

2.

ZAKŁAD ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH

EKO-PRECYZJA CZUPRYN PAWEŁ

UL. SIKORSKIEGO 10,

 43-450 USTROŃ

13 653,00 zł

3.

CKSP SP. Z O.O.

UL. POWĄZKOWSKA 15,

01-797 WARSZAWA

15 252,00 zł

4.

SOCIAL-SERVICES SP. Z O.O.

UL. BRONI PANCERNEJ 2/1,

68-200 ŻARY

15 295,94 zł

5.

BOUNDLESS DEVELOPMENT

UL. ŚLĄSKA 22/16,

42-217 CZĘSTOCHOWA

9 827,70 zł

6.

EKODIALOG MACIEJ MIKULSKI SPÓŁKA

Komandytowo-Akcyjna

UL. STĘPIŃSKA 48/58 LOK.4,

00-739 WARSZAWA

33 000,00 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 15 000,00 zł.                     

 

  

Nur, dnia 18.04.2025 r.

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2,

07-322 Nur

NIP 7591624953

 

IZD.042.12.3.2023

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na

 

wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur w ramach realizacji projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu”, planowanego do realizacji w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2(i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027”.

 

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, złożono następujące oferty:

 

Lp.

Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy

Cena brutto

1.

DŹWIGNIA HANDLU SP.Z O.O.

UL. MIESZCZAŃSKA 13/27,

30-313 KRAKÓW

15 700,00 zł

2.

ZAKŁAD ANALIZ ŚRODOWISKOWYCH EKO-PRECYZJA CZUPRYN PAWEŁ

UL. SIKORSKIEGO 10,

 43-450 USTROŃ

13 653,00 zł

3.

CKSP SP. Z O.O.

UL. POWĄZKOWSKA 15,

01-797 WARSZAWA

15 252,00 zł

4.

SOCIAL-SERVICES SP. Z O.O.

UL. BRONI PANCERNEJ 2/1,

68-200 ŻARY

15 295,94 zł

5.

BOUNDLESS DEVELOPMENT

UL. ŚLĄSKA 22/16,

42-217 CZĘSTOCHOWA

9 827,00 zł

6.

EKODIALOG MACIEJ MIKULSKI SPÓŁKA Komandytowo-Akcyjna

UL. STĘPIŃSKA 48/58 LOK.4,

00-739 WARSZAWA

33 000,00 zł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 15 000,00 zł.                     

 

 

 

 

 

Nur, dnia 11.04.2025 r.

 

IZD.042.12.3.2023

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn.zm.)  określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1. na:

 

wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur w ramach realizacji projektu pod nazwą „Mazowsze bez smogu”, planowanego do realizacji w ramach Priorytetu II „Fundusze Europejskie na zielony rozwój Mazowsza” dla Działania 2 (i) „Wspieranie efektywności energetycznej i redukcji emisji gazów cieplarnianych” Funduszy Europejskich dla Mazowsza na lata 2021-2027”

 

I.  Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, REGON: 450670108, NIP: 759-162-49-53, nr tel.: 86-277-99-00

adres poczty elektronicznej:  ekodoradca@gminanur.pl

adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl

 

II.  Tryb udzielania zamówienia:

Tryb zawarcia umowy: z pominięciem ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późń. zm.), wartość umowy poniżej kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 tej ustawy.

 

III. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców gminy, w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczegółowego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań.

2. Zakres opracowania:

1) Przeprowadzenie badania ankietowego, minimum 200 ankiet w wersji papierowej – ankieterzy terenowi oraz ankieta internetowa – liczna nieograniczona.

2) Wywiady pogłębione z pracownikami Urzędu oraz jednostkami podległymi – jednostki oświatowe.

3) Zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia.

4) Ankietyzacja NGO działających na terenie gminy.

5) Ankietyzacja stowarzyszeń, w tym podmiotów organizacyjnych seniorów.

6) Weryfikacja ilości wydarzeń edukacyjnych.

7) Określenie środków przeznaczonych na wydarzenia edukacyjne.

8) Analiza stopnia wykonania planów budżetowych gminy w zakresie edukacji ekologicznej.

9) Opracowanie ulotek informacyjnych i ich dystrybucja w postaci druku bezadresowego do mieszkańców gminy (minimalna ilość 2000 szt.)

10) Opracowanie plakatów informacyjnych – dystrybucja na terenie gminy.

11) Przeprowadzenie spotkania online – panelu dyskusyjnego dla zarejestrowanych uczestników.

12) Opracowanie scenariusza planowanych do przeprowadzenia działań w kolejnych latach.

13) Opracowanie Raportu z realizacji badania.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

V. Termin wykonania zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania całości zamówienia w terminie do 9 maja 2025 r.

 

VI.  Ocena ofert:

1. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania formalne.

2. Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert: cena – 100%.

3. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa.

4. W sytuacji, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane pierwotnie w złożonych ofertach.

 

VII.  Metoda składania ofert:

1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

2. Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Oferta i załączniki muszą być podpisane przez osobę lub osoby do tego uprawnione.

4. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wynika to z dokumentów rejestrowych do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, zgodne z wymaganiami Kodeksu cywilnego upoważniające do wykonania tej czynności.

5. Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.

 

VIII. Miejsce oraz termin składania ofert:

1. Oferty należy składać do dnia 18-04-2025 r. do godz. 12.00.

- osobiście w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Nurze ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur    

- przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego lub dostarczyć za pośrednictwem kuriera — oferty nadesłane pocztą lub dostarczone kurierem będą zakwalifikowane do oceny pod warunkiem ich dostarczenia przez pocztę lub kuriera do dnia 18-04-2025 r. do godz. 12.00drogą e-mailową na adres: ekodoradca@gminanur.pl do dnia 18-04-2025 r. do godz. 12.00

- poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

3. Oferta złożona po terminie składania ofert do Zamawiającego zostanie odrzucona.

4. Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert tj. w dniu 18-04-2025 r. o godz. 12.05.

 

IX. Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. W przypadku składania oferty pocztą lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego na kopercie należy umieścić napis: „Zapytanie ofertowe na wykonanie badania potrzeb edukacyjnych na terenie gminy Nur”.

 

X. Uwagi:

1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedoszacowanie przez Wykonawcę wartości zamówienia.

2.Do oceny zostaną dopuszczone wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymogi formalne wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.

 

XI. Pozostałe informacje:

1. Informacje o formalnościach po wyborze oferty w celu realizacji umowy:

a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem strony internetowej:

https://nur.bipgmina.pl/wiadomosci/14358/lista/zamowienia_publiczne_do_130000_zl

oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres e-mail.

2. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:

-  Klaudia Zawistowska – Podinspektor ds. księgowości budżetowej tel.: (86) 277-99-15, adres e-mail: place@gminanur.pl.

-  Wioleta Godlewska- Ekodoradca, telefon: (86) 277-99-05, adres e-mail: ekodoradca@gminanur.pl.

 

XII.  Informacje dodatkowe:

1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty złożone zgodnie z ogłoszeniem.

2. Wszelkie negatywne konsekwencje mogące wyniknąć z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelne), bądź oferty złożonej po terminie obciążają Wykonawcę.

3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów.

5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie wysłana do Wykonawców, którzy odpowiedzieli na ogłoszenie.

6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków ogłoszenia bez podania przyczyn.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyn.

9. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

10. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

 

XIII. Termin ważności ofert:

Termin ważności ofert to 30 dni od dnia upływu składania ofert.

 

XIV. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur; REGON: 450670108; NIP:759-162-49-53; tel.: +48 86 277 99 00; e-mail: ugnur@gminanur.pl.
  2. By nadzorować sprawy związane z ochroną danych osobowych oraz udzielać Państwu szczegółowych informacji wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Mogą Państwo skontaktować się z nim mailowo pisząc na adres: iod@gminanur.pl.
  3. Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu wszczynania i realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym formułowanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji w celu  dokonania wyboru oferty wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, lub – w przypadku trybu zamówienia z wolnej ręki - w celu wynegocjowania postanowień takiej umowy, w związku z postanowieniami ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); w związku z wykonaniem umowy, a także podjęcia czynności niezbędnych przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w związku z obowiązkami prawnym ciążącym na Administratorze wynikającym z różnych przepisów, m.in. o rachunkowości, podatkowych, także ustawy o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dane mogą być także przetwarzane w celu ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO).
  4. Odbiorcami danych mogą być w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja w oparciu o art. 18 i 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz podmioty świadczące nam usługi kurierskie, pocztowe, prawne lub informatyczne, nasi inni zaufani partnerzy, z którymi zawarliśmy umowę powierzenia przetwarzania danych, a także organy publiczne uprawnione do tego na podstawie właściwych przepisów
  5. Państwa dane zawarte w protokołach postępowania wraz załącznikami, zamawiający przechowuje zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku prowadzenia postępowania w oparciu o narzędzia i urządzenia komunikacji elektronicznej udostępnione przez inny podmiot, Zamawiający może powierzyć mu przechowywanie protokołu oraz załączników w jego systemie teleinformatycznym, pod warunkiem przekazania Zamawiającemu elektronicznej kopii wszystkich informacji i dokumentów związanych z tym postępowaniem. Jeżeli okres obowiązywania Umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Zamawiający przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania Umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  6. W związku z przetwarzaniem przysługuje Państwu prawo do dostępu do danych oraz ich sprostowania, usunięcia, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do usunięcia danych lub ich przeniesienia – tylko we wskazanych albo dozwolonych przez prawo przypadkach, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w celu zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
  8. Podanie danych jest dobrowolne, lecz odmowa ich podania może uniemożliwić realizację usług przez Administratora.
  9. Bardziej szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych w naszym podmiocie znajdą Państwo w Polityce Prywatności dostępnej na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z naszym IOD.

 

XV.  Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

 

 

 

 

.......................................................

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 11.04.2025
Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Klaudia Zawistowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 kwietnia 2025 11:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Klaudia Zawistowska
Ilość wyświetleń: 381
23 kwietnia 2025 10:53 (Klaudia Zawistowska) - Dodanie załącznika [informacja_z_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
23 kwietnia 2025 10:52 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
22 kwietnia 2025 11:07 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)