Zamówienia publiczne do 130.000 zł - archiwum

IZD.271.2.13.2021 Kompleksowa rewitalizacja zieleni na Rynku w Nurze

                                                                                                                                Nur, 30 sierpnia 2021 r.

IZD.271.2.13.2021

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Kompleksową rewitalizację zieleni na Rynku w Nurze

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę:

OUTSIDE Architektura Krajobrazu sp. z o.o.
ul. Heweliusza 11, 80-890 Gdańsk

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana do 6 września 2021 r.

_______________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                          Nur, 26 sierpnia 2021 r.

IZD.271.2.13.2021

 

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Kompleksowa rewitalizacja zieleni na Rynku w Nurze

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty:

OFERTA

1

2

3

Nazwa Wykonawcy

HORTUS
Robak Olga

SORTED Sp. z o.o.

OUTSIDE Architektura Krajobrazu sp. z o.o.

Adres Wykonawcy

Ul. Fabryczna 1

08-300 Sokołów Podlaski

Chyliczki

Ul. Wschodnia 27B

05-500 Piaseczno

Ul. Heweliusza 11

80-890 Gdańsk

Cena brutto:

128 900,00 zł

292 800,87 zł

102 993,12 zł

Termin wykonania

31.10.2021 r.

31.10.2021 r.

30.10.2021 r.

Termin płatności faktury

14 dni

14 dni

14 dni

Okres gwarancji i rękojmi

24 miesięcy

12 miesięcy

24 miesięcy

 

___________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                                      Nur, 20 sierpnia 2021 r.

IZD.271.2.13.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1
i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

Kompleksowa rewitalizacja zieleni na Rynku w Nurze

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:               http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:             inwestycje@gminanur.pl

II.    Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa rewitalizacja zieleni na Rynku w Nurze polegająca na przeprowadzeniu pielęgnacji starych drzew, usunięciu zaniedbanych i chorych krzewów, rozebraniu części kostki brukowej w celu powiększenia terenu zieleni, uporządkowaniu i przygotowaniu terenu pod nasadzenia, dostawy materiału szkółkarskiego z ukształtowaną bryłą korzeniową i wykonaniu nowych nasadzeń na powstałych rabatach, matowaniu rabat, wykonaniu siedziska na istniejącym murku oporowym, posadzeniu dużego drzewa na środku placu i wykonaniu nowej ławki wokół niego.

UWAGA!

Przed złożeniem oferty wykonawca powinien dokonać na własny koszt wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowane zamówienie.

2. Wymagania odnośnie dostarczanego i sadzonego materiału roślinnego:

Materiał roślinny powinien posiadać odpowiednie cechy zdrowotne i jakościowe, bez śladów żerowania szkodników, uszkodzeń mechanicznych.

System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku.

Rośliny powinny być zahartowane i prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznych dla gatunku i odmian pokroju, wysokości, szerokości i długości pędów, a także równomiernie rozgałęzione i rozkrzewione. Drzewa muszą mieć dobrze rozbudowaną koronę. Rośliny pojemnikowe powinny posiadać silnie przerośniętą bryłę korzeniową.

Minimalną wysokość roślin przeznaczonych do posadzenia w terenie określa załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.

Zamawiający zastrzega możliwość oceny dostarczonego materiału nasadzeniowego przed rozpoczęciem sadzenia w miejsce docelowe względem spełniania w/w wymagań.

3. Całość prac należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym „Projektem rewitalizacji zieleni na Rynku w Nurze przy ul. Rynek, położonej na działce nr 1252/2” stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

4. Dokumentem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu zamówienia jest przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

5. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

6. Inwestycja realizowana jest przy wsparciu finansowym w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Wparcia Ochrony Powietrza i Mikroklimatu MAZOWSZE 2021”.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą objętą zakresem zamówienia.

IV. Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 12-sto miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzenia oraz pielęgnację nasadzonych roślin w okresie gwarancyjnym, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

W przypadku, gdy w okresie gwarancji nastąpi utrata żywotności nasadzonych roślin Wykonawca wykona nasadzenia uzupełniające na własny koszt.

Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązany jest wykonywać pielęgnację nasadzonych roślin.

Pielęgnacja obejmuje: wymianę uszkodzonych lub uschniętych roślin, cięcie pielęgnacyjne formujące, korekcyjne i odmładzające, zasilanie nawozami NPK w miarę potrzeb, w ilości zgodniej z instrukcją stosowanego preparatu, naprawę palików i wiązań, w pierwszym roku po posadzeniu, wykonanie kopczyków na zimę, zabezpieczenie nowo posadzonych i niedostatecznie ukorzenionych drzew i krzewów przez skutkami działania mrozu.

Zamawiający udostępni wodę do podlewania nasadzonych roślin.

V. Termin wykonania zamówienia.

Do 31 października 2021 r.

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26 sierpnia 2021 r. do godz. 1400:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl  

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII.    Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania

Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kosztorysu ofertowego przedmiotu zamówienia wykonanego na podstawie przedmiaru robót.

IX.      Kryteria oceny oferty:

1.   Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1)  Cena (C) – waga kryterium 90%;

2)  Okres gwarancji (G) – waga kryterium 10%.

2.   Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1)  Cena (C) – waga 90%:

Cn/Cof.b.x 90 = ilość punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej

a)   Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

b)   Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2)  Okres gwarancji (G) na wykonane nasadzenia oraz pielęgnację nasadzonych roślin w okresie gwarancyjnym

– waga 10%

10 pkt. – 24 miesiące gwarancji i więcej

  5 pkt. – 18 miesięcy gwarancji

  0 pkt. – 12 miesięcy gwarancji (gwarancja wymagana)   

Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 12 m-cy, to jego oferta zostanie odrzucona jako oferta, której treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.   

3.   Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.   W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

5.   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

X.       Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
  2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
  3. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego.

XI.    Inne informacje:

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)  zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)  odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)  unieważnienia postępowania, jeśli:

-    cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

XI. Załączniki:

Załącznik Nr 1      – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2      – Przedmiar robót

Załącznik Nr 3      – Minimalna wysokość roślin

Załącznik Nr 4      – Projekt rewitalizacji zieleni

Załącznik Nr 5      – Rysunek detalu - ławeczka na murku

Załącznik Nr 6      – Projekt umowy

Załącznik Nr 7      – Klauzula RODO

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 20 sierpnia 2021 14:39
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 354
30 sierpnia 2021 09:47 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [wybor_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
30 sierpnia 2021 09:46 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
27 sierpnia 2021 14:21 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_tresci_zlozonych_ofert.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)