Zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro - archiwalne - archiwum

IZD.271.1.8.2017 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Ogłoszenie nr 500075915-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
 
Gmina Nur: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620798-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nur, Krajowy numer identyfikacyjny 45067010800000, ul. ul. Drohiczyńska  2, 07-322   Nur, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 862 779 900, e-mail ugnur@gminanur.pl, faks 862 779 901.
Adres strony internetowej (url): http://nur.bipgmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IZD.271.1.8.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2.000.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nur w 2017 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 370873.75
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 352592.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 352592.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 352592.21
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
___________________________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie nr 500075952-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Nur:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 500075915-N-2017
Data: 15/12/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Nur, Krajowy numer identyfikacyjny 45067010800000, ul. ul. Drohiczyńska  2, 07-322   Nur, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 862 779 900, e-mail ugnur@gminanur.pl, faks 862 779 901.
Adres strony internetowej (url): http://nur.bipgmina.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Bank Spółdzielczy w Ciechanowcu Oddział w Nurze, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 listopada 2017 10:29
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 828
15 grudnia 2017 10:16 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2017 10:16 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2017 10:16 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)