Zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro - archiwalne - archiwum

IZD.271.1.1.2019 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków administrowanych przez Gminę Nur

Ogłoszenie nr 510119182-N-2019 z dnia 13-06-2019 r.
 
 
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków administrowanych przez Gminę Nur

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
 
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548723-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Nur, Krajowy numer identyfikacyjny 45067010800000, ul. ul. Drohiczyńska  2, 07-322  Nur, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 862 779 900, e-mail ugnur@gminanur.pl, faks 862 779 901.
Adres strony internetowej (url): www.gminanur.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków administrowanych przez Gminę Nur
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
IZD.271.1.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i budynków administrowanych przez Gminę Nur w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2021 r. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostaw (od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2021 roku) wyniesie 780 000 kWh: - w grupie taryfowej C11 – 765 000 kWh - w grupie taryfowej G11 – 15 000 kWh
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4) ze względu na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Leszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 maja 2019 14:45
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 585
13 czerwca 2019 10:57 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
13 czerwca 2019 10:57 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
13 czerwca 2019 10:57 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)