Zamówienia publiczne do 130.000 zł

OKP.271.8.2022 Dostawa urządzeń peryferyjnych w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

 Nur, 08.09.2022 r.

OKP.271.8.2022.

 

 ZAPYTANIE OFERTOWE W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 na:

Dostawa urządzeń peryferyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 86 2779907, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:              http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:            kryzysowe@gminanur.pl

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

1)     Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń peryferyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina” z przeznaczeniem do pracy biurowej. Urządzenia muszą spełniać minimalne  parametry wymienione w załączniku nr 3 minimalna specyfikacja techniczna sprzętu.

2)     Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i spełnić wymogi norm określonych prawem oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty.

 3)     Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonych urządzeń w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności

 4)     Urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi, sterowniki na nośniku zewnętrznym oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

 5)     Zamawiający dopuszcza zaoferowanie różnych modeli sprzętu, spełniające wymagania zgodnie ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu Cyfrowa Gmina którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

III. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2022 r.

IV.  Okres gwarancji: Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia pisemnej gwarancji min. 12 miesięcy i nie krótszej niż gwarancja producenta.

V.   Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury VAT przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.

VI.  Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 16 września 2022 r. do godz.12:00.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pok. 17 (Sekretariat), pocztą, pocztą elektroniczną na adres kryzysowe@gminanur.pl lub faksem pod  nr 862779901.

VII.    Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na  dostawę urządzeń peryferyjnych w ramach projektu „Cyfrowa Gmina””.

VIII.  Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu – certyfikaty, atesty, karty produktu, specyfikacje techniczne itp.

IX.  Kryteria oceny oferty: cena – 100%.

Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa zgodna z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.

X.   Opis sposobu obliczenia ceny

1)  Cena podana w ofercie ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Kwota ta będzie stała przez cały okres realizacji umowy
i nie będzie podlegać zmianie.

2)  Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena netto, podatek VAT, cena brutto liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.  Inne informacje:

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)  zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)  odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)  unieważnienia postępowania, jeśli:

-   cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

-  postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

  1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
  2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź  złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Oferenta.
  3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ .

XII. Załączniki:

Załącznik Nr 1  -  formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2  -  projekt umowy.

Załącznik Nr 3  -  minimalna specyfikacja techniczna sprzętu

  

    ___________________

    podpis Zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 września 2022 12:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 182
19 września 2022 08:00 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [wybror_oferty001.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 września 2022 12:33 (Andrzej Warchala) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
08 września 2022 12:32 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_specyfikacja_techniczna_sprzetu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)