Nur, 12 października 2022 r.
OKP.271.9.2022
ZAPYTANIE OFERTOWE W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 na:
Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 86 2779900, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: kryzysowe@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku. Sprzęt musi spełniać minimalne parametry wymienione w załączniku nr 3 minimalna specyfikacja techniczna sprzętu.
2) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i spełnić wymogi norm określonych prawem oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty.
3) Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
4) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie różnych modeli sprzętu, spełniające wymagania zgodnie ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.
Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu Cyfrowa Gmina którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.
III. Termin realizacji zamówienia: do 04 listopada 2022 r.
IV. Okres gwarancji: Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia pisemnej gwarancji min. 24 miesiące i nie krótszej niż gwarancja producenta.
V. Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury VAT przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 26 października 2022 r. do godz.12:00.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pok. 17 (Sekretariat), pocztą, pocztą elektroniczną na adres kryzysowe@gminanur.pl , faksem pod nr 862779901, lub przez stronę internetową Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl)
VII. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku”.
VIII. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
IX. Kryteria oceny oferty: cena – 100%.
Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa zgodna z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania.
X. Opis sposobu obliczenia ceny
1) Cena podana w ofercie ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Kwota ta będzie stała przez cały okres realizacji umowy
i nie będzie podlegać zmianie.
2) Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena netto, podatek VAT, cena brutto liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XI. Inne informacje:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
- postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
XII. Załączniki:
Załącznik Nr 1 - formularz ofertowy,
Załącznik Nr 2 - projekt umowy.
Załącznik Nr 3 - minimalna specyfikacja techniczna sprzętu
Wójt Gminy Nur
Rafał Kruszewski
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur