Zamówienia publiczne do 130.000 zł

OKP.271.9.2022 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego pliku w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

Nur, 12 października 2022 r.

OKP.271.9.2022

 ZAPYTANIE OFERTOWE W POSTĘPOWANIU

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 na:

Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”

I.          Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 86 2779900, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej: kryzysowe@gminanur.pl

II.        Opis przedmiotu zamówienia:

    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku. Sprzęt musi spełniać minimalne  parametry wymienione w załączniku nr 3 minimalna specyfikacja techniczna sprzętu.

    2)  Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i spełnić wymogi norm określonych prawem oraz posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa atesty lub certyfikaty.

    3) Urządzenie musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim. Należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

    4)  Zamawiający dopuszcza zaoferowanie różnych modeli sprzętu, spełniające wymagania zgodnie ze specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym.

Przedmiot zamówienia jest finansowany w ramach projektu Cyfrowa Gmina którego celem jest wsparcie rozwoju cyfrowego instytucji samorządowych oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa.

III.      Termin realizacji zamówienia: do 04 listopada 2022 r.
IV.      Okres gwarancji: Wykonawcy zobowiązani są do udzielenia pisemnej gwarancji min. 24 miesiące i nie krótszej niż gwarancja producenta.
V.        Warunki płatności: Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury VAT przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.
VI.      Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 26 października 2022 r. do godz.12:00.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pok. 17 (Sekretariat), pocztą, pocztą elektroniczną na adres kryzysowe@gminanur.pl , faksem pod nr 862779901, lub przez stronę internetową Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl)

 VII.    Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Oferta na dostawę urządzenia wielofunkcyjnego (drukarka, skaner, kserokopiarka) z oprogramowaniem do digitalizacji dokumentów do uniwersalnego formatu pliku”.

VIII.  Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

  1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania.
  2. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt spełnia wymagania zawarte w niniejszym zapytaniu – certyfikaty, atesty, karty produktu, specyfikacje techniczne itp.

IX.      Kryteria oceny oferty: cena – 100%.

Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą cenę zostanie podpisana umowa zgodna z załącznikiem  nr 2 do niniejszego zapytania.

X.        Opis sposobu obliczenia ceny

1) Cena podana w ofercie ma stanowić kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia. Kwota ta będzie stała przez cały okres realizacji umowy
i nie będzie podlegać zmianie.

2) Cena powinna być podana cyfrowo i słownie w złotych polskich, zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena netto, podatek VAT, cena brutto liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.      Inne informacje:

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d) unieważnienia postępowania, jeśli:

-  cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-  wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

-  postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

  1. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
  2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź  złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Oferenta.
  3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej Baza Konkurencyjności (funduszeeuropejskie.gov.pl).

XII. Załączniki:

Załącznik Nr 1  -  formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2  -  projekt umowy.

Załącznik Nr 3  -  minimalna specyfikacja techniczna sprzętu

Wójt Gminy Nur

Rafał Kruszewski

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 października 2022 12:57
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 201
26 października 2022 15:26 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [wybor_oferty002.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 października 2022 14:11 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [pytanie_z_16102022_r.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
14 października 2022 12:59 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3_specyfikacja_techniczna_sprzetu_poprawiona.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)