Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.042.5.2025 - Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: "Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki"

 

                                                                          Nur, dnia 04.06.2025 r.

                

IZD.042.5.2025

   

ZAPYTANIE OFERTOWE 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1
i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są
lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
 

MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI

 

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur,  tel. 86 277 99 00, Faks: 86 277 99 01

adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl   

adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”.

Realizacja zadania polega na dokończeniu brakujących elementów ogrodzenia wokół świetlicy z paneli siatkowych, na podmurówce z gotowych elementów (dostosowanie wymiaru i rodzaju elementów do obecnego ogrodzenia) oraz wymianie pokrycia dachu budynku świetlicy wiejskiej (wymiana na blachodachówkę) wraz z obróbką komina.

UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz terenu wokół świetlicy wiejskiej i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1)  roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2)  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,

3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,

4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

III.  Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.  Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

V. Termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2025 r. 

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09-06-2025 roku do godz. 1200:

-         pocztą elektroniczną na adres: place@gminanur.pl 

-         faksem na nr (86) 277 99 01

-         ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

-         osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII. Sposób przygotowania oferty:

1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. 

2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.

3. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną.

5. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”. 

IX.   Kryteria oceny oferty:

1)  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

 

L.p.

Opis kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

 

Nr 1

 

 

 

         Cena

 

 


 

       94 %

 

 

Cn/Cof.bx94 = ilośc punktów, gdzie:

 

Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych



Cof.b. - cena oferty badanej nieodrzuconej

 

Nr 2

 

 

 

   Okres gwarancji

 

 

 

 

       6 %

 

6 pkt. – od 60 miesięcy i powyżej

4 pkt. – od 49 do 59 miesięcy

 2 pkt. – od 37 do 48 miesięcy

0 pkt. – 36 miesięcy (gwarancja wymagana)

          RAZEM:   100% Maksymalna liczba punktów – 100 pkt

 

2)   Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

3)   Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

4)   Cena w formularzu ofertowym,  powinna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5)   Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.

X.  Dodatkowe informacje:

1.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)  odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)  unieważnienia postępowania, jeśli:

-   cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

 

3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

 

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy. 

 

Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

1)       formularz ofertowy;

2)       projekt umowy z Wykonawcą;

3)       Klauzula RODO

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953

 

 

Nur, dnia 9 czerwca 2025 roku

IZD.042.5.2025                          

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: 

 

MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM
TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 320
z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1: 

1.    Otwarcie ofert odbyło się w dniu 9 czerwca 2025 r. o godz. 12:10 w Urzędzie Gminy Nur.

2.    Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 33 331,81 zł brutto.

3.    Do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:

 

Lp.

Nazwa (firma) Wykonawcy

i adres siedziby Wykonawcy

Cena brutto

Okres gwarancji

 

1.

Radzio

Rostki Wielkie 15A

07-320 Małkinia Górna

33 200,00 zł

24 miesiące

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający informuje, że zgodnie z wymogami Zapytania ofertowego IZD.042.5.2025 z dnia 4 czerwca 2025 roku zawartymi w pkt. IV (Wymagania dotyczące gwarancji) „Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy, licząc oddania podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego” oferta złożona przez firmę „Radzio”, Rostki Wielkie 15A, 07-320 Małkinia Górna podlega odrzuceniu z powodu złożenia oferty, która nie spełniła wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym IZD.042.5.2025.

 

Zamawiający informuje, że ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu w/w postępowanie zostaje unieważnione.

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.06.2025
Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Klaudia Zawistowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 czerwca 2025 10:59
Dokument wprowadzony do BIP przez: Klaudia Zawistowska
Ilość wyświetleń: 202
09 czerwca 2025 14:20 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 czerwca 2025 14:20 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 czerwca 2025 14:20 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)