Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.042.5.1. 2025 - Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: "Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki" - ponowne

 

                                                                          Nur, dnia 10.06.2025 r.

                

IZD.042.5.1.2025

      

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1
i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są
lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

 

MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI

 

 

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur,  tel. 86 277 99 00, Faks: 86 277 99 01

adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl   

adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”.

Realizacja zadania polega na dokończeniu brakujących elementów ogrodzenia wokół świetlicy z paneli siatkowych, na podmurówce z gotowych elementów (dostosowanie wymiaru i rodzaju elementów do obecnego ogrodzenia) oraz wymianie pokrycia dachu budynku świetlicy wiejskiej (wymiana na blachodachówkę) wraz z obróbką komina.

UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz terenu wokół świetlicy wiejskiej i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1)  roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2)  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,

3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,

4)  po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

 

III.  Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV.   Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

V. Termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2025 r. 

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.

VII.  Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13-06-2025 roku do godz. 1200:

-         pocztą elektroniczną na adres: place@gminanur.pl 

-         faksem na nr (86) 277 99 01

-         ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

-         osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII. Sposób przygotowania oferty:

1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.

2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.

3.  Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną.

5. Ofertę należy sporządzić według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - załącznik nr 1 (formularz ofertowy).

6.  W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”. 

IX.   Kryteria oceny oferty:

1)       Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

 

L.p.

Opis kryterium

Waga kryterium

Szczegółowy opis, wzór

 

Nr 1

 

 

 

Cena

 

 


 

94 %

 

 

Cn/Cof.b.x 94 = ilość punktów, gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej

 

 

Nr 2

 

 

 

Okres gwarancji

 

 

 

 

6 %

 

 

     6 pkt. – od 60 miesięcy i powyżej

  4 pkt. – od 49 do 59 miesięcy

  2 pkt. – od 37 do 48 miesięcy

  0 pkt. – 36 miesięcy (gwarancja wymagana)

 

 

 

 

RAZEM:

 

100 %


 

    Maksymalna liczba punktów – 100 pkt

 

2) Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

3)  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.

4)  Cena w formularzu ofertowym,  powinna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5)  Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.

 

X.  Dodatkowe informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)  do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)  zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d) unieważnienia postępowania, jeśli:

- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-  wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

 

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

 

Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:

1) formularz ofertowy;

2) projekt umowy z Wykonawcą;

3) Klauzula RODO

 

 

 

 

 

Nur, dnia 13.06.2025 r.

 

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2,

07-322 Nur

NIP 7591624953

 

IZD.042.5.1.2025

 

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na

MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ

WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

„RADZIO” USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE

RADOSŁAW ROSTKOWSKI

Rostki Wielkie 15A

07-320 Małkinia Górna

 

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.

1.     Otwarcie ofert odbyło się w dniu 13 czerwca 2025 r. o godz. 12:15 w Urzędzie Gminy Nur.

2.     Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę: 33 331,81 zł brutto.

3.     W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:                                           

 

Lp

Nazwa (firma) Wykonawcy

 i adres siedziby Wykonawcy

Cena brutto

Okres gwarancji

1.

„RADZIO” USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE RADOSŁAW ROSTKOWSKI

Rostki Wielkie 15A

07-320 Małkinia Górna

33 200,00 

36 miesięcy

 

                                                                                                                                                              

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 10.06.2025
Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Klaudia Zawistowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 czerwca 2025 11:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Klaudia Zawistowska
Ilość wyświetleń: 191
13 czerwca 2025 12:11 (Klaudia Zawistowska) - Dodanie załącznika [informacja_z_wyboru_najkorzystniejszej_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
13 czerwca 2025 12:11 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
10 czerwca 2025 12:00 (Klaudia Zawistowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)