Nur, dnia 10.06.2025 r.
IZD.042.5.1.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1
i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są
lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, tel. 86 277 99 00, Faks: 86 277 99 01
adres strony internetowej: http://bip.gminanur.pl
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”.
Realizacja zadania polega na dokończeniu brakujących elementów ogrodzenia wokół świetlicy z paneli siatkowych, na podmurówce z gotowych elementów (dostosowanie wymiaru i rodzaju elementów do obecnego ogrodzenia) oraz wymianie pokrycia dachu budynku świetlicy wiejskiej (wymiana na blachodachówkę) wraz z obróbką komina.
UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz terenu wokół świetlicy wiejskiej i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,
2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,
4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Wymagania dotyczące gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
V. Termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2025 r.
VI. Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy podane na wystawionych fakturach. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru bez zastrzeżeń.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 13-06-2025 roku do godz. 1200:
- pocztą elektroniczną na adres: place@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 277 99 01
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
VIII. Sposób przygotowania oferty:
1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania ofert drogą elektroniczną należy ofertę wydrukować i podpisać, a następnie przesłać skan lub zdjęcie oferty drogą elektroniczną.
5. Ofertę należy sporządzić według wzoru określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - załącznik nr 1 (formularz ofertowy).
6. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na realizację zadania: Modernizacja świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kossaki”.
IX. Kryteria oceny oferty:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:
L.p. |
Opis kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
||
Nr 1 |
|
|
Cn/Cof.b.x 94 = ilość punktów, gdzie: Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych Cof.b. – cena oferty badanej nieodrzuconej
|
||
Nr 2 |
|
|
6 pkt. – od 60 miesięcy i powyżej 4 pkt. – od 49 do 59 miesięcy 2 pkt. – od 37 do 48 miesięcy 0 pkt. – 36 miesięcy (gwarancja wymagana) |
||
|
RAZEM: |
|
Maksymalna liczba punktów – 100 pkt |
2) Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
3) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
4) Cena w formularzu ofertowym, powinna być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Cena oraz inne warunki przedstawione przez Wykonawcę nie podlegają negocjacjom na żadnym etapie postępowania.
X. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
Załączniki do niniejszego zapytania ofertowego stanowią:
1) formularz ofertowy;
2) projekt umowy z Wykonawcą;
3) Klauzula RODO
Nur, dnia 13.06.2025 r.
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Nur
Ul. Drohiczyńska 2,
07-322 Nur
NIP 7591624953
IZD.042.5.1.2025
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
I ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
MODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KOSSAKI
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:
„RADZIO” USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE
RADOSŁAW ROSTKOWSKI
Rostki Wielkie 15A
07-320 Małkinia Górna
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.
1. Otwarcie ofert odbyło się w dniu 13 czerwca 2025 r. o godz. 12:15 w Urzędzie Gminy Nur.
2. Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia przeznaczył kwotę: 33 331,81 zł brutto.
3. W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Lp |
Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy |
Cena brutto |
Okres gwarancji |
1. |
„RADZIO” USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE RADOSŁAW ROSTKOWSKI Rostki Wielkie 15A 07-320 Małkinia Górna |
33 200,00 zł |
36 miesięcy |
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur