Zamówienia publiczne do 130.000 zł

IZD.042.10.2025 - ZAPYTANIE OFERTOWE "Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym na terenie Gminy Nur poprzez zakup mobilnego agregatu prądotwórczego"

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Nur

Ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953 

                            Nur, dnia 1 lipca 2025 roku

IZD.042.10.2025                             

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: 

Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym na terenie Gminy Nur

poprzez zakup mobilnego agregatu prądotwórczego

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 320 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1: 

1.    Otwarcie ofert odbyło się w dniu 1 lipca 2025 r. o godz. 12:10 w Urzędzie Gminy Nur.

2.    Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 100 000 zł brutto.

3.    Do wyznaczonego terminu składania ofert złożono następujące oferty: 

Nr oferty

1

2

3

Nazwa Wykonawcy

KJR SUPPLY Sp. z o.o.

FAST GROUP Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MADO Andrzej Mróz Sp. z o.o.

Adres Wykonawcy

Ul. Magneta 142

04-429 Warszawa

Al. 3 Maja 12

00-391 Warszawa

Ul. Mostowa 4

08-330 Kosów Lacki

Cena brutto:

157 440,00 zł

155 398,20 zł

222 630,00 zł

Okres gwarancji na agregat prądotwórczy

60 m-cy

60 m-cy

60 m-cy

Okres gwarancji na przyczepę samochodową do transportu agregatu

24 m-ce

24 m-ce

24 m-ce

 Zamawiający unieważnia niniejsze postepowanie, ponieważ najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Nur, 25 czerwca 2025 r.

IZD.042.10.2025

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1
i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

 

Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym na terenie Gminy Nur
poprzez zakup mobilnego agregatu prądotwórczego

 

I.          Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:                http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:             inwestycje@gminanur.pl

II.        Opis przedmiotu zamówienia:

1.    Przedmiotem zamówienia jest zakup mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy minimalnej 100 kVA wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Lp.

Nazwa pozycji

Wymagania minimalne

1.        

Agregat prądotwórczy

Elektroniczna regulacja napięcia +/-1 %

Niski poziom zakłóceń THD <3%

Prąd startowy prądnicy 300% 10s % In

Klasa izolacji H

Stopień ochrony prądnicy IP23

Klasa wykonania G2 (wg ISO 8528-5)

Szybkie przyjęcie obciążenia

Gotowość pracy w trybie ręcznym i automatycznym

Czas pracy na zbiorniku przy 75 % obciążenia min. 18,5 h

Parametry techniczne

Moc maksymalna ESP: min. 110,0 kVA / 88,0 kW

Moc znamionowa PRP: min. 100,0 kVA / 80,0 kW

Prąd znamionowy PRP: 144,0 A

Częstotliwość: 50 Hz

Napięcie: 400 V

Emisja spalin: fuel optimized

Rodzaj paliwa: Diesel (EN 590)

Pojemność zbiornika paliwa: min. 370 l

Autonomia dla 75% / 100%obciążenia: 18,5 / 13,3 h

Waga agregatu bez paliwa: ok. 1465 kg

Wymiary D x S x W: ok. 2670 x 1160 x 1720 mm

Gwarantowana moc akustyczna Lwa: ok. 97 dBA

Ciśnienie akustyczne z 7m LPa: ok.66 dBA

Wyposażenie podstawowe:

Silnik

Prądnica bezszczotkowa

Elektroniczny AVR HVR-11

Sterownik

Wyłącznik główny agregatu

Cewka wybijakowa wyłącznika

Transformatorowa ładowarka akumulatora

Grzałka bloku silnika

Elektroniczny regulator obrotów

System paliwowy Pompa mechaniczna

Ramozbiornik min. 370 l z wanną retencyjną i izolacją dźwiękochłonną

Dwa wlewy paliwa

4 punkty podnoszenia z zawiesiami

Wysunięte płozy ułatwiające mocowanie do podłoża

Układ SZR 200A stycznikowy

Przystosowanie SZR do pracy na zewnątrz

Gniazda SOM-104/204 min.: 2 x gniazdo 16A 230V 2P+PE, 1 x gniazdo 16A 400V 5P, 1 x gniazdo 32A 400V 5P, 1 x gniazdo 125A 400V 5P

2.

Przyczepa samochodowa do transportu agregatu

Wymiary platformy transportowej: ok. 3600 x 1400 mm

Dopuszczalna masa całkowita (DMC): Do 3500 kg

Koła: 185R14C

Oś: 2x hamowana 1800 kg

Przyczepa musi posiadać świadectwo homologacji i być objęta co najmniej 2-letnią gwarancją producenta

Wyposażenie standardowe:

Wzmocnione koło podporowe z obejmą

Kliny pod koła – komplet 2 szt.

4 wzmocnione podpory korbowe

Montaż agregatu na przyczepie (odbiór agregatu, ustawienie osi, wyważenie przyczepy, wykonanie i montaż wzmocnień pod ramą, przygotowanie agregatu umożliwiające jego transport z paliwem)

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV. Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na dostarczony agregat prądotwórczy na okres min. 60 miesięcy oraz na przyczepę samochodową na okres min. 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

UWAGA!

Przez cały okres objęty gwarancją Wykonawca będzie zobowiązany się do przeprowadzania przeglądów serwisowych i gwarancyjnych agregatu prądotwórczego na własny koszt, bez wezwania, przynajmniej raz na 12 m-cy (pierwszy przegląd do 12-stego miesiąca od terminu zakończenia realizacji umowy), chyba że gwarancja producenta danego urządzenia wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Przeglądy techniczne mają na celu sprawdzenie poprawności działania urządzenia, wykrycie ewentualnych wad i/lub usterek. Oryginały protokołów
z przeprowadzonych przeglądów Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przekazania Zamawiającemu

V. Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: w ciągu 2 miesięcy od podpisania umowy.

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 30 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 1 lipca 2025 roku do godz. 1200:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl 

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII.    Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

1)    Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania.

2)    Dokumenty potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań opisanych w pkt. II niniejszego zapytania (karty katalogowe, certyfikaty itp.)

IX.  Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

X.    Opis sposobu obliczenia ceny

1.    Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.

2.    W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.

3.    Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.  Inne informacje:

1.    Zakup współfinansowany jest przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

2.    Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)       do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)      zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)       odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)      unieważnienia postępowania, jeśli:

-    cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-    wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

3.    Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

4.    Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 

5.    O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców pocztą elektroniczną na wskazany
w ofercie adres mailowy.

XII. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2    – Klauzula RODO  

_____________________________________________________________________________________________________________

 

                                                                                                                                                   Nur, 27 czerwca 2025 r.

IZD.042.10.2025

Zamawiajacy informuje, że do w/w zapytania ofertowego wpłynęło następujące pytanie: 

"Czy agregat, jak zespół prądotwórczy musi posiadać normę emisji spalin STAGE 5?"

Odpowiedź Zamawiającego: Tak, agregat prądotwórczy musi posiadać normę emisji spalin STAGE 5.

Informacja ta staje się integralną częścią zapytania ofertowego i będzie wiążąca przy składaniu ofert.

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.06.2025
Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Klaudia Zawistowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2025 15:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Klaudia Zawistowska
Ilość wyświetleń: 221
01 lipca 2025 14:22 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2025 14:22 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2025 14:22 (Beata Leszczyńska) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument opublikowany)