Nur, 16 lipca 2021 r.
IZD.271.2.9.2021
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wymianę pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach Laskowcu
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
BLACHARSTWO DEKARSTWO Leszczyński Kazimierz
Kozarze 8, 18-230 Ciechanowiec
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.
______________________________________________________________________________________________________
Nur, 30 czerwca 2021 r.
IZD.271.2.9.2021
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wymianę pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach Laskowcu
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty:
|
Nr oferty |
1 |
|
Nazwa Wykonawcy |
BLACHARSTWO |
|
Adres Wykonawcy |
Kozarze 8 18-230 Ciechanowiec |
|
Cena brutto: |
28 000,00 zł |
|
Termin wykonania |
15.09.2021 r. |
|
Termin płatności faktury |
14 dni |
|
Okres gwarancji |
60 m-cy |
______________________________________________________________________________________________________________
Nur, 25 czerwca 2021 r.
IZD.271.2.9.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
Wymiana pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej płaskiej na pokrycie z blachy trapezowej koloru brązowego na budynku świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu.
W ramach realizacji zadania należy zdemontować starą blachę z dachu budynku świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu, a następnie wykonać izolację z folii paraizolacyjnej wraz z łatami i kontrłatami, zamontować nową blachę trapezową, wykonać obróbki blacharskie i zamontować orynnowanie.
Dach na budynku świetlicy wiejskiej jest dwuspadowy, orientacyjna powierzchnia dachu ok. 280 m2.
UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,
2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,
4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Wymagania dotyczące gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 60 m-cy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
V. Termin wykonania zamówienia.
Do 15 września 2021 r.
VI. Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30-06-2021 roku do godz. 1400:
- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 2779901
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
VIII. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania
IX. Kryteria oceny oferty:
Cena brutto – 100%
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
X. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
3. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XI. Inne informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
XI. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Klauzula RODO
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur