Zamówienia publiczne do 130.000 zł - archiwum

IZD.271.2.9.2021 Wymiana pokrycia dachowego na świelicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu

                                                                                                                                                Nur, 16 lipca 2021 r.

IZD.271.2.9.2021

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wymianę pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach Laskowcu

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

BLACHARSTWO DEKARSTWO Leszczyński Kazimierz
Kozarze 8, 18-230 Ciechanowiec

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.

 

______________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                 Nur, 30 czerwca 2021 r.

IZD.271.2.9.2021

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wymianę pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach Laskowcu

 

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty:

Nr oferty

1

Nazwa Wykonawcy

BLACHARSTWO
DEKARSTWO BUDOWLANE Leszczyński Kazimierz

Adres Wykonawcy

Kozarze 8

18-230 Ciechanowiec

Cena brutto:

28 000,00 zł

Termin wykonania

15.09.2021 r.

Termin płatności faktury

14 dni

Okres gwarancji

60 m-cy

 

 

______________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                              Nur, 25 czerwca 2021 r.

IZD.271.2.9.2021

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

Wymiana pokrycia dachowego na świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu

I.    Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:      http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:    inwestycje@gminanur.pl

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej płaskiej na pokrycie z blachy trapezowej koloru brązowego na budynku świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu.

W ramach realizacji zadania należy zdemontować starą blachę z dachu budynku świetlicy wiejskiej w Żebrach-Laskowcu, a następnie wykonać izolację z folii paraizolacyjnej wraz z łatami i kontrłatami, zamontować nową blachę trapezową, wykonać obróbki blacharskie i zamontować orynnowanie.

Dach na budynku świetlicy wiejskiej jest dwuspadowy, orientacyjna powierzchnia dachu ok. 280 m2.

UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,

3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,

4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV. Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 60 m-cy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

V. Termin wykonania zamówienia.

Do 15 września 2021 r.

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30-06-2021 roku do godz. 1400:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl  

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII.  Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania

IX.   Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

X.   Opis sposobu obliczenia ceny

1.  Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
2.  W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
3.  Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.    Inne informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d) unieważnienia postępowania, jeśli:

-   cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2.  Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3.  Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 
4.  O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

XI. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2    –  Klauzula RODO   

                                                                                                                                         

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Leszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2021 13:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 438
21 lipca 2021 11:34 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 lipca 2021 11:30 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lipca 2021 15:03 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_ofertach.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)