Zamówienia publiczne do 130.000 zł - archiwum

IZD.271.2.10.2021 Wymiana pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie

                                                                                                                                    Nur, 16 lipca 2021 r.

IZD.271.2.10.2021

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wymianę pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie

 

 Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:

BLACHARSTWO DEKARSTWO Leszczyński Kazimierz
Kozarze 8, 18-230 Ciechanowiec

Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.

_________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                                     Nur, 30 czerwca 2021 r.

IZD.271.2.10.2021

INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT

 dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Wymianę pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty:

Nr oferty

1

Nazwa Wykonawcy

BLACHARSTWO
DEKARSTWO BUDOWLANE Leszczyński Kazimierz

Adres Wykonawcy

Kozarze 8

18-230 Ciechanowiec

Cena brutto:

28 000,00 zł

Termin wykonania

31.10.2021 r.

Termin płatności faktury

14 dni

Okres gwarancji

60 m-cy

 

 

__________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                                 Nur, 25 czerwca 2021 r.

IZD.271.2.10.2021

 ZAPYTANIE OFERTOWE

 

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest  zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:

Wymiana pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie

I.   Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:     http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:   inwestycje@gminanur.pl

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej płaskiej na pokrycie z blachy trapezowej koloru grafitowego na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kramkowie Lipskim.

Siedziba OSP w Kramkowie Lipskim znajduje się w budynku parterowym murowanym pokrytym dachem dwuspadowym. Na dachu zainstalowane jest urządzenie do zdalnego załączania syreny w jednostkach OSP tzw. SYRENA-GSM sterujące pracą silnika syreny zapewniające modulowany sygnał alarmowy. Do budynku dobudowany jest murowany garaż na samochód OSP pokryty jednospadowym dachem.

Wymianie podlega dach na obu budynkach. Orientacyjna powierzchnia dachu na budynku głównym ok. 150 m2, a na garażu ok. 52 m2.

W ramach realizacji zadania należy zdemontować starą blachę z obu dachów, a następnie wykonać izolację z folii paraizolacyjnej wraz z łatami i kontrłatami, zamontować nową blachę trapezową. W ramach prac wykończeniowych wykonać należy nowe obróbki blacharskie i założyć nowe rynny.  

UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku
i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.

2.  Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:

1)  roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,

2)  zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,

3)  przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,

4)  po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

IV. Wymagania dotyczące gwarancji:

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 60 m-cy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

V. Termin wykonania zamówienia.

Do 31 października 2021 r.

VI. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.

VII. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30-06-2021 roku do godz. 1400:

- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl  

- faksem na nr (86) 2779901

- ePUAP:  Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/

- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

VIII.  Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:

Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania

IX.  Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

X.   Opis sposobu obliczenia ceny

  1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową.
  2. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości.
  3. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

XI.  Inne informacje:

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d) unieważnienia postępowania, jeśli:

-   cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-   wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.

XI. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – formularz ofertowy

Załącznik Nr 2    –  Klauzula RODO   

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Beata Leszczyńska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 czerwca 2021 14:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Beata Leszczyńska
Ilość wyświetleń: 312
21 lipca 2021 11:45 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
21 lipca 2021 11:45 (Beata Leszczyńska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
09 lipca 2021 15:05 (Beata Leszczyńska) - Dodanie załącznika [informacja_o_ofertach.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)