Nur, 16 lipca 2021 r.
IZD.271.2.10.2021
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wymianę pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1, wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
BLACHARSTWO DEKARSTWO Leszczyński Kazimierz
Kozarze 8, 18-230 Ciechanowiec
Uzasadnienie wyboru: Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jego oferta nie podlegała odrzuceniu i była najkorzystniejsza.
_________________________________________________________________________________________________________
Nur, 30 czerwca 2021 r.
IZD.271.2.10.2021
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
Wymianę pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie
Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust. 1. pkt. 1 złożono następujące oferty:
|
Nr oferty |
1 |
|
Nazwa Wykonawcy |
BLACHARSTWO |
|
Adres Wykonawcy |
Kozarze 8 18-230 Ciechanowiec |
|
Cena brutto: |
28 000,00 zł |
|
Termin wykonania |
31.10.2021 r. |
|
Termin płatności faktury |
14 dni |
|
Okres gwarancji |
60 m-cy |
__________________________________________________________________________________________________________________
Nur, 25 czerwca 2021 r.
IZD.271.2.10.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 i prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności przy przestrzeganiu Komunikatu Wyjaśniającego Komisji, dotyczącego prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych (2006/C 179/02) i Wyroku Sądu z dnia 20 maja 2010 roku (Sprawa T-258/06)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej C 179/32 PL 3.7.2010) na:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku OSP Kramkowo Lipskie
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 662 520 688, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącego pokrycia dachowego z blachy stalowej płaskiej na pokrycie z blachy trapezowej koloru grafitowego na budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kramkowie Lipskim.
Siedziba OSP w Kramkowie Lipskim znajduje się w budynku parterowym murowanym pokrytym dachem dwuspadowym. Na dachu zainstalowane jest urządzenie do zdalnego załączania syreny w jednostkach OSP tzw. SYRENA-GSM sterujące pracą silnika syreny zapewniające modulowany sygnał alarmowy. Do budynku dobudowany jest murowany garaż na samochód OSP pokryty jednospadowym dachem.
Wymianie podlega dach na obu budynkach. Orientacyjna powierzchnia dachu na budynku głównym ok. 150 m2, a na garażu ok. 52 m2.
W ramach realizacji zadania należy zdemontować starą blachę z obu dachów, a następnie wykonać izolację z folii paraizolacyjnej wraz z łatami i kontrłatami, zamontować nową blachę trapezową. W ramach prac wykończeniowych wykonać należy nowe obróbki blacharskie i założyć nowe rynny.
UWAGA! Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku
i wykonał pomiary oraz wyliczenia we własnym zakresie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym także:
1) roboty przygotowawcze w postaci urządzenia, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy,
2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów,
3) przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokołów badań itp.) w robotach budowlanych, materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej,
4) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
IV. Wymagania dotyczące gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres min. 60 m-cy, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
V. Termin wykonania zamówienia.
Do 31 października 2021 r.
VI. Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy nastąpi po wykonaniu przedmiotu umowy w ciągu 14 dni od złożenia faktury przelewem na konto Wykonawcy.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 30-06-2021 roku do godz. 1400:
- pocztą elektroniczną na adres inwestycje@gminanur.pl
- faksem na nr (86) 2779901
- ePUAP: Urząd Gminy Nur:/ f7558jnfbk/
- osobiście lub pocztą: Urząd Gminy Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
VIII. Dokumenty, które należy dołączyć do oferty:
Formularz ofertowy – zał. nr 1 do niniejszego zapytania
IX. Kryteria oceny oferty:
Cena brutto – 100%
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
X. Opis sposobu obliczenia ceny
XI. Inne informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej http://nur.bipgmina.pl/ oraz pocztą elektroniczną na wskazany w ofercie adres mailowy.
XI. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy
Załącznik Nr 2 – Klauzula RODO
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur