Nur, 30 czerwca 2021 r.
GGP.271.1.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust.1 pkt 1 na:
Opracowanie projektu zmiany w części tekstowej obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nur (MPZP)
I. Dane Zamawiającego:
Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur
NIP 7591624953, REGON 450670108
tel. 86 2779905, Faks: 86 2779901
adres strony internetowej: http://nur.bipgmina.pl/
adres poczty elektronicznej: ugnur@gminanur.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Podstawę sporządzenia projektu zmiany tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur stanowią:
1) Uchwała Nr XXII/154/21 Rady Gminy Nur z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie zmiany miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur – Etap II ;
2) Uchwała Nr XXII/155/21 Rady Gminy Nur z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur –
Etap II (tereny rolne)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji
3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71.40.00.00-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia – do 31 grudnia 2021 r.
5. Wymagany termin płatności faktury – 14 dni.
6. Nie przewiduje się etapowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności częściowych.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu, powinien spełniać następujące warunki:
1) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania gminy (MPZP) lub projektu zmiany MPZP w granicach administracyjnych gminy potwierdzone dokumentem, że MPZP został uchwalony, a usługa została wykonana należycie,
2) Dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi niezbędne kwalifikacje, legitymującymi się uprawnieniami stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.):
a) osoba odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania zmiany studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.
IV. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 7 lipca 2021 r. do godz.15:00.
Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego, pok. 17 (Sekretariat), pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres ugnur@gminanur.pl lub faksem pod nr 862779901.
V. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na opracowanie zmiany tekstowej obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nur (MPZP)”.
Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług i wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
VI. Kryteria oceny oferty:
Cena brutto – 100%
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W ofercie należy podać cenę netto
i brutto za wykonanie całości zadania.
VIII. Pozostałe informacje
a) do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,
b) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,
c) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,
d) unieważnienia postępowania, jeśli:
- cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,
- postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.
W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.
2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.
3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.
4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.
IX. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – formularz ofertowy,
Załącznik Nr 2 – wykaz usług,
Załącznik Nr 3 – wykaz osób,
Załącznik Nr 4 – opis przedmiotu zamówienia.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Gmina Nur