Zamówienia publiczne do 130.000 zł - archiwum

GGP.271.1.2021 Opracowanie projektu zmiany w części tekstowej obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nur(MPZP)

Nur, 30 czerwca 2021 r.

 

GGP.271.1.2021

ZAPYTANIE OFERTOWE

w postępowaniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.) określonego w art. 2 ust.1 pkt 1 na:

 Opracowanie projektu zmiany w części tekstowej obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nur (MPZP)

 I.          Dane Zamawiającego:

Gmina Nur, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur

NIP 7591624953, REGON 450670108

tel. 86 2779905, Faks: 86 2779901

adres strony internetowej:              http://nur.bipgmina.pl/  

adres poczty elektronicznej:            ugnur@gminanur.pl

II.        Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany w tekście: „miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur – Etap II  i miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur – Etap II  (tereny rolne)”.

Podstawę sporządzenia projektu zmiany tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur stanowią:
1)  Uchwała Nr XXII/154/21 Rady Gminy Nur z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie zmiany miejscowego planu
      zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur – Etap II ;

2) Uchwała Nr XXII/155/21 Rady Gminy Nur z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Nur –
     Etap II (tereny rolne)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji

3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71.40.00.00-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu  

4.  Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia – do 31 grudnia 2021 r.

5.  Wymagany termin płatności faktury – 14 dni.

6.  Nie przewiduje się etapowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz płatności częściowych.

III.   Warunki udziału w postępowaniu:

1.  Wykonawca biorący udział w postępowaniu, powinien spełniać następujące warunki:

1) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania gminy (MPZP) lub projektu zmiany MPZP w granicach administracyjnych gminy potwierdzone dokumentem, że MPZP został uchwalony, a usługa została wykonana należycie,

2)  Dysponuje lub na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi niezbędne kwalifikacje, legitymującymi się uprawnieniami stosownie do art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 r. poz. 741 z późn. zm.):

a) osoba odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być członkiem właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego oraz posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w opracowaniach urbanistycznych w zakresie sporządzania zmiany studium oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

2.    W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.

IV.    Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 7 lipca 2021 r. do godz.15:00.

Ofertę złożyć można osobiście u zamawiającego, pok. 17 (Sekretariat), pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną na adres ugnur@gminanur.pl lub faksem pod nr 862779901.

V.   Sposób przygotowania oferty:

Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „Formularz ofertowy” (zał. nr 1 do niniejszego zapytania). Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na opracowanie zmiany tekstowej obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Nur (MPZP)”.

Do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych usług i wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.

VI. Kryteria oceny oferty:

Cena brutto – 100%

Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

VII.   Opis sposobu obliczenia ceny

Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową. W cenę należy wkalkulować wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości. Cena ofertowa musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. W ofercie należy podać cenę netto
i brutto za wykonanie całości zadania.

 

VIII. Pozostałe informacje

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:

a)      do zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert,

b)      zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert,

c)       odwołania postępowania do momentu złożenia ofert,

d)      unieważnienia postępowania, jeśli:

-        cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

-        wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania,

-        postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna
z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu.

W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.

2. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę.

3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń bądź  złożone dokumenty i/lub oświadczenia zawierają braki, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Czynność uzupełniania dokumentów i/lub oświadczeń jest czynnością jednokrotną. Uzupełnieniu nie podlega treść oferty rozumiana jako zakres zobowiązania Wykonawcy.

4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń.   

 

IX. Załączniki:

Załącznik Nr 1    – formularz ofertowy,

Załącznik Nr 2    – wykaz usług,

Załącznik Nr 3    – wykaz osób,

Załącznik Nr 4    – opis przedmiotu zamówienia.

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Jednostki organizacyjne

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Urząd Gminy Nur
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2021 14:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Warchala
Ilość wyświetleń: 415
09 lipca 2021 11:40 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [wynikimpzp001.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2021 15:03 (Andrzej Warchala) - Dodanie załącznika [zal_4_opis_przedmiotu.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2021 15:02 (Andrzej Warchala) - Usunięcie załącznika [zal_4_opis_przedmiotu.pdf] z dokumentu. (Dokument opublikowany)